Viedumu Vietne ar Sandi

2008-08-27

500tais ieraksts

Filed under: Svētki — Sandis @ 14:30

Maza jubileja blogam, šis ir 500tais publicētais ieraksts. Ar to arī atzīmējam pusceļu līdz 1000.



Sakarā ar šo notikumu varu atskatīties, kas tad pa šiem 500 ierakstiem ir izdarīts.

Latvijas Blogtops saka, ka esmu 54. vietā ar divpadsmit fīdrīderiem, 15 Google linkiem, 7 ienākošajiem blogiem un 8 ienākošajiem linkiem. Labākajai “blogeru elitei” šie skaitļi ir simtos – tas jau vien rāda, ka man vēl ir kur augt🙂

Par visderīgāko rakstu sēriju es varu nosaukt rakstus “Par ko var runāt ar meiteni?” un “Kā sākt runāt ar meitenēm?“, jo šī informācija tiem meklēta regulāri un tātad ir pieprasīta. Otra konsekventi meklētākā tēma ir par breketēm, trešā ir par riekstiem šeit un šeit.

Labākais ieguvums no blogošanas – brīvbiļete uz “Alu sievieti” no Artūra Medņa.

Tagad es varu izteikt ne tikai vienkāršu viedokli, bet “savu anonīmo, bezsakarīgo un bezvērtīgo viedokli”. Skandāls, kurā es “vēlējos uzvārīties uz populāru blogeru”, kas noteikti nav blogeru elite, “popularitāti noliekot viņus un pats iegūstot netīru popularitāti”, ir atvēris man jaunu titulu. Prognozes par mana bloga aizvēršanos diemžēl nav piepildījušās.

Pats lasītākais raksts ir salīdzinoši nesenais ieraksts par Fotoradariem. Cilvēki bija likuši atsauces uz to bmw vortālā, delfu komentāros, apollo komentāros, kā rezultātā ļoti liels cilvēku daudzums vēlējās izlasīt, kas tas radars tāds ir. Pirms šī ieraksta bija arī ieraksts, kur es spekulēju par radaru izmaksām. Varu palepoties, ka vismaz vienu manu rakstu ir izlasījis (acis pārlaidis) vecblogeris CoolLynx, jo bija atsaucies uz šo spekulāciju ar cipariem. Tā kā viņš, šķiet, publicē tikai pašu svarīgāko un būtiskāko informāciju noteiktā brīdī, pieņemu to kā uzslavu.

Manu blogu lasa arī cita kalibra slavenības.

Pirmais raksts tika ievietots 2006. gada 13. decembrī. Sanāk, blogs ir rakstīts 623 dienas (0,8 raksti dienā). Uzskatu, ka rakstu blogu, nevis esmu blogeris. Neesmu piedalījies pasākumā, kurš būtu veltīts blogošanas tēmai. Uzskatu, ka esmu kvalitatīvi audzis savā rakstībā, arī komatu kļūdas man mazāk met acīs (vai arī lasītājiem tas jau ir piegriezies).

7 komentāri »

  1. Apsveicu!
    Bet pēdējās iekavās arī daudz patiesības..😉

    Komentārs by TheVAL — 2008-08-27 @ 15:09

  2. Komatu kļūdas nemeklēju, tapē ari acīs nemetu.🙂 (Šķiet, ka piecas. Skaitīju pavirši. :D)

    Komentārs by Zete — 2008-08-27 @ 15:47

  3. Bet vispār taisnība ir par to, ka `komatu` kļūdu apjoms ir krietni samazinājies. Piemēram, šajā rakstā saskaitīju vien 3 interpunkcijas kļūdas un 1 ortogrāfijas kļūdu (kas patiesībā droši vien ir tikai drukas kļūda, ņemot vērā faktu, ka burti `k` un `m` uz standarta tastatūtas atrodas visai tuvu viens pie otra)..🙂

    Komentārs by TheVAL — 2008-08-27 @ 16:00

  4. Varbūt varam izdiskutēt interpunkcijas kļūdas? Es nevienu neatradu😀

    Komentārs by MrSmith — 2008-08-27 @ 16:28

  5. yee, progress🙂

    Komentārs by Sandis — 2008-08-27 @ 16:28

  6. Divas ir šeit – `tas jau vien rāda, ka man vēl ir kur augt`.. trūkstošs komats pirms `kur` un trūkstošs punkts teikuma beigās.

    Viena ir šeit – `kas noteikti nav blogeru elite, “popularitāti noliekot viņus un pats iegūstot netīru popularitāti`.. trūkstošs komats pirms `noliekot` (divdabja teiciens).
    🙂

    Komentārs by TheVAL — 2008-08-27 @ 16:36

  7. Apsveicu!🙂

    Komentārs by guntisdk — 2008-08-28 @ 15:35


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Komentēt

WordPress.com blogs.

