Viedumu Vietne ar Sandi

2008-01-8

Man rieksti sāp

Filed under: Izklaide — Sandis @ 20:23

Ball Kick!
Ja tu esi vīrietis, vai esi piedzīvojis situāciju, kad tevi nepajokam uzbudina, neļauj “beigt” un nākamajā rītā tev sāp sēklinieki, bet tu neesi guvis mehānisku traumu pa tiem?

Man šobrīd rit strīds ar kādu sievišķo pusi, par to, ka šādas blēņas izdomā tie, kas grib iegūt meitenes. Es pats neesmu piedzīvojis šādu “traumu”, tāpēc līdz sirds dziļumiem aizstāvu domu, ka nekas tāds nenotiek. Drīzāk tā ir pasaciņa, kas tiek sacerēta, lai veikli ievilktu meiteni gultā apelējot pie viņas žēlsirdības, ka nu man no rīta viss tur sāpēs. Vēl jo apšaubāmāku to visu padara fakts, ka tā ir folklora no “mana draudzene teica” stāstiem un tā jau ir svētā patiesība… Man vienam neizdevās pārliecināt viņu, ka tā nav taisnība.

Iespējams, ka es esmu muļķis, jo nezinu visus bio-anatomiskos procesus un šāda trauma man vēl tikai būs jāpiedzīvo (nedod dievs!). Iespējams, ka esmu muļķis, ka vispār ielaidos strīdā par šādu nebūtiskumu un tagad cenšos apgāzt vīriešu vairāku gadu konspirācijas mītu un nespēšu kautko pierādīt viņai, jo visi vīrieši kā viens teiks, ka viņiem sāp un ka “sāpes” ir jāapmierina. Bet, es vismaz cenšos apgaismot vai nu sevi vai viņu.

Tu, vīrieti, tiec lūgts komentēt šo rakstu ar savu atbildi. Liels paldies par atklātību.

11 komentāri »

  1. Arī nav bijis

    Komentārs no edgarsr — 2008-01-8 @ 21:23

  2. ir bijis. nav pat jāgaida otrs rīts. visādi ir gadījies, piemēram, satiekas pēc ilga laika, iesāk visu ‘procesu’, pēkšņi, viss tiek pārtraukts (vecāki ierodas negaidītā vizītē) un tad pēc kādām pārdesmit minūtēm ir tāda ne visai laba sajūta tur maisiņu rajonā, tiešām, it kā kāds būtu ievilcis pa olām 🙂 tie, kas to nav piedzīvojuši, droši vien nav bijuši uzbudinājušies, ir bijis neilgi pirms tam sekss (vai kulaciņprieks), liela kule…

    Komentārs no sensenmans — 2008-01-8 @ 21:36

  3. Da tas atkarīgs no katra indivīda atsevišķi… Un, protams, no nedabūšanas laika perioda 😀

    Komentārs no koko — 2008-01-8 @ 21:57

  4. sensenmans saka taisnību. Tā nav diez ko patīkama lieta.

    Komentārs no lapsa — 2008-01-9 @ 0:31

  5. Normāli sazagties ideju 😛

    Komentārs no Salviz — 2008-01-9 @ 11:29

  6. izraadaas pat starp pashiem viirieshiem nav vienpraatiibas sajaa jautaajumaa:)

    Komentārs no laura — 2008-01-9 @ 13:21

  7. viens jau teica – atkarīgs no anatomijas. Gan jau ka tas nav viennozīmīgi. Man ir viens indivīds, kas atklātās sarunās par šo kaiti ir sūdzējies, turklāt bez pamatdomas ievilkt mani gultā.

    Komentārs no Zete — 2008-01-10 @ 21:52

  8. Da nav nekas tur no anatomijas atkariigs. vienkaarshi tie kuri paaraak daudz rauj kulakaa neexpiirienco sho “jauko” sajuutu. pameeegjinat dzheki 1 nedeelju nenolaist un tad pavaartieties pa gultu ar kaadu forshu mei4u, protams, bez ejakulaacijas 🙂 Garantēju, ka visiem būs “jautrība” 😀 sāpes tādas normālas uz vismaz 3h. pēctam 2h laikā pāriet lēnām. iesaku visiem izmēģināt 🙂

    Komentārs no rr — 2008-01-14 @ 3:47

  9. Tas nav atkariigs no anatomijas,nav atkariigs arii no nedabuushanas laika,bet vieniigi no temperamenta un prasmes sevi “savaakt”,vai neprasmes…
    Vienpraatiibas nav,jo pieredze atshkjiriiga…katram sava.

    Komentārs no arturs — 2008-01-18 @ 10:22

  10. Ir gadījies… Tomēr sāp jau nākošajā mirklī nevis nākošajā rītā.

    Komentārs no Kfoa — 2016-09-13 @ 17:10


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Komentēt

WordPress.com blogs.