Viedumu Vietne ar Sandi

2008-08-17

Mani plaģiatē apollo.lv

Filed under: Nekategorizēts — Sandis @ 13:20

Roberts Klimovičs iekš apollo.lv ir ielicis rakstu “Sakartvelo galmardzhos!” Tautas balss sadaļā. Tagad apskatiet manu rakstu “Par Gruziju”.

Jā, Robert, tu publicēji “savu viedokli” papildus manis paveiktajam faktu apkopojumam. Taču, tā kā apkopojumu ņēmi no manis, būtu praties un ar savu 35 gadus veco saprāta līmeni ielicis atsauci, nevis mistiski atsaucies uz “ziņo LETA”. Jeb LETA arī mani plaģiatē?

Labots 18.08.2008. Aizsūtīju vēstuli apollo.lv, ka rakstā bez atsauces izmantoti mana raksta fragmenti. Pieprasīju, lai tiek ievietota atsauce uz manu rakstu vai arī raksts dzēsts. Ja Klimoviča kungam tikusi izmaksāta autoratlīdzība, vēlos arī saņemt atlīdzību.

Uz to man atbildēja Aleksis Zoldners, kas apmierināja manu prasību ievietot atsauci un informēja, ka raksta autors atlīdzību neesot saņēmis. Apollo.lv par šo plaģiātismu neko neesot zinājuši.

4 komentāri »

  1. Es Tavā vietā tagad zvanītu uz Apollo un pieprasītu kompensāciju.

    Komentārs by niitro — 2008-08-17 @ 23:36

  2. pieķēri:)

    Komentārs by laura — 2008-08-18 @ 8:53

  3. hm 🙂 Rolands man tieši šodien zvanīja 🙂

    Komentārs by minikin — 2008-08-21 @ 17:41

  4. Kāds vēl Rolands?

    Komentārs by TheVAL — 2008-08-21 @ 18:20


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Komentēt

WordPress.com blogs.

