Viedumu Vietne ar Sandi

2010-11-28

Vai tev ir projektors?

Filed under: Sadzīve — Sandis @ 23:57

Šis ir lūgumraksts. Dikļu pamatskolas matemātikas skolotāja interesējās man, vai es nezinu kādu, kurš būtu gatavs viņai dabūt projektoru. Tā kā es tieši nezinu, publicēju šo te rakstu.

Tas, ka skolām trūkst inventārs, manuprāt, nevienam nav noslēpums. Kas mani pārsteidza, ir tas, ka daudzas skolas šobrīd ir piemērojušās interaktīvajām programmām. Es pats neesmu pieredzējis kā tas ir – mācīties pēc interaktīvas apmācības – bet pieņemu, ka tas varētu būt ātrāk un vizuālāk, nekā zīmēt uz tāfeles un skaidrot ar vārdiem.

Skolotāji arī progresē un interaktīvo apmācību lielākā vai mazākā mērā vēlas piedāvāt arvien vairāk skolotāju. Diemžēl tehniskais aprīkojums ir knapi kuram kabinetam. Dikļu skolas gadījumā, projektors, laikam ir viens, bet interaktīvo apmācību veicošie skolotāji – vairāki. Līdzšinējais risinājuma variants ir dalīties, taču tas nozīmē, ka stundas notiek gan kā agrāk, gan interaktīvi (ar uzsvaru uz kā agrāk). Lai veiktu optimālu matemātikas apmācību, ir nepieciešams projektors.

Tas tad ir arī lūgums. Lūdzu Jūs apskatīties savā saimniecībā vai arī pajautāt kādam, kam kas tāds varētu būt – projektors, var pat būt stipri palietots un ar ārējiem vizuāliem defektiem, taču vēl strādājošs. Kā saprotu, tad vēlme ir neoficiāla veida ziedojums, pretējā gadījumā nāksies dalīties arī šajā projektorā ar citiem skolotājiem, kas neuzlabos.

Kāpēc tieši matemātika un kāpēc tieši šī skola – tāpēc, ka skolotāja man uzprasīja. Ja ir varianti – lūdzu kontaktēties ar mani: sandiskr@gmail.com. Apsolos publicēt bildes no skolas par uzstādīto projektoru. Paldies par uzmanību!

P.S. Ja Jūs prasat, kāpēc es pats neziedoju, tad atbildu: manā īpašumā vispār nav projektora, bet pirkt jaunu man negribas. Skatos, ka internetveikalu lētākie projektori maksā ap 230 latiem. Tāda summa man pašam liekas par lielu. Toties summa 11,5ls (5%) man nebūtu pārāk liels zaudējums.

4 komentāri »

  1. […] This post was mentioned on Twitter by Guna Krutova, Sandis. Sandis said: Vai tev ir "lieks" projektors skolai? http://wp.me/p2z7f-sT Pls. RT […]

    Pingback by Tweets that mention Vai tev ir projektors? « Viedumu Vietne ar Sandi -- Topsy.com — 2010-11-29 @ 0:41

  2. Es skolotājai ieteiktu griezties pie Dikļu pils (un vienlaikus arī A/S “Elko grupa”) līdzīpašnieka Egona Medņa kunga, viņam pilna noliktava ar projektoriem, kurus tāpat neviens nepērk. Ja pareizi palūgs, noteikti dabūs!

    Labākajās M. Pjuzo romānu tradīcijās tas skanētu apmēram tā: “Cien. Medņa kungs, mums steidzami nepieciešams projektors, citādi bērni nemācās, klaiņo un dauza logus. Lūdzu palīdziet, uztraucamies, ka tik neaizklaiņo līdz Jūsu pilij un nenodara kādu skādi, ar tiem mazajiem huļigāniem neko nevar zināt…”🙂

    Komentārs by Fedja — 2010-11-29 @ 1:02

  3. `interesējās man`..? Kāds sakars ar 5 procentiem beigās?

    Komentārs by OreMan — 2010-11-29 @ 10:31

  4. Ja skola pēdējos gados nav spējusi tikt pie ES fondu naudas, kamēr citās skolās IT infrastruktūra ir uzlabota kardināli, tad nu šī ir skolas vadības nolaidība, ka trūkst projektori…

    Komentārs by Holmss — 2010-11-29 @ 17:43


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Komentēt

WordPress.com blogs.

