Viedumu Vietne ar Sandi

2010-02-28

Nodziedāt un piedzerties Oslo

Filed under: Izklaide — Sandis @ 20:04

Kāds vakar skatījās Eirovīziju, Latvijas apriņķa finālu? Kā jau noprati, es skatījos, ja reiz par to rakstu, un arī izteikšu savu “viedo” viedokli par redzēto.

Pilnīgi nebiju interesējies par tā pasākuma dalībniekiem, nedz arī klausījies netā kādas dziesmas. Arī par pašu raidījumu uzzināju tikai vakarā, kad viņš sākās. Pasākuma ievads, no kura arī uzzināju par tā notikšanu, notika, kad 19:30 kažainis, beibe ar matos noslēptu olu un kāds vieds ex-hipijs pusstundas garumā atkārtoja vienas un tās pašas frāzes, ka “samērā normāla” dziesma. Man kā skatītājam jau tad no redzētā bija radies viedoklis, ka puse no tām man nepatīk un diezvai arī Eirobalaganā spēs aizķerties. Tomēr, viedokļi dažādi, kas tad man.

No redzētā man vislabāk “kā dziesma” patika kautkāds Digi Digi Dong (“Where’s my bong” :D), kuru izpildīja iepriekš neredzēti mākslinieki. Šovs viņiem bija, maigi sakot, odiozs, toties atmiņā paliekošs. Žēl, bet aktīvie zvanītāji viņus neiebalsoja pusfinālā, būtu bijis jautri.

Lai man atkal pārmet Aishas talanta cienītāji, bet man nebija pozitīva viedokļa par viņas dziesmu. Tas, ka dziesma izcēlās starp pārējām – tur piekritīšu, bet līdz galam man tur kautkas nepatika. Manuprāt neskanēja un bija pablāvi (vairāk dziedamā gabala nevis dziedātājas dēļ). Arī šovs tāds ņekudišnijs, it sevišķi ja tu skaties ekrānā un tur tuvplānā redzams, kā uztraukusies Aisha groza ačeles uz sāniem. Viss ticamības moments nozagts. Par ko dziedāja, nesapratu.

Donam arī bija normāla dziesma, šovs pietiekami interesants. Dziesmas saturs … nu nez, tas atkal kautkā nekā. Manuprāt, Dona dziesma bija pelnījusi uzvarēt vairāk nekā Aishas dziesma, bet ko nu vairs.

Ceturtā dziesma, kas man pieķēra uzmanību bija līvu valodas dziesma Risti Rasti, lai gan tā bija salīdzinoši pablāva pret iepriekš pieminētajām trīs dziesmām. Patika līvu valodas skanīgums.

Kas attiecas uz pārējiem – mana auss nesadzirdēja. Vēl tikai besīja laukā fināla trešās vietas dziesmas “gadījuma līdzība” ar kādu Beatles dziesmu – visu laiku piedziedājumā man acu priekšā rēgojās Lenons.

Novēlu Aishai aizbraukt uz Oslo un normāli nodziedāt. Šova programmu, ceru, ka uzlabosi, dziedāt, laikam jau, tiešām proti. Dziesmas “neskanīgumu” manā izpratnē šaubos vai varēs labot tik īsā laikā. Kā arī pēc balsošanas normāli piedzerties!

2 komentāri »

  1. Novēlējums labs😀
    Dons un Aisha manuprāt bija absolūtie līderi, Dona dziesma gan mazliet labāk patika, jo tajā bija labs mesidžs, paliekoša melodija un arī vizuālais bij ok.
    Par dziesmu …Digi Digi Dong…skatījios un nespēju saprast, kā “kaut ko tādu” vispār var izdomāt. Ja dziesma vēl būtu liekama kādās saprāta robežās, tad priekšnesumu bija kā kā pāris pajoliņi grozās uz skatuves. Vai arī man nav iztēles…

    Komentārs by laura — 2010-02-28 @ 20:32

  2. No angliski runājošām valstīm diez vai Aishai būs daudz balsu. Dziesma saucas “what for” un piedziedājumā visu laiku tiek uzdoti neskaitāmi jautājumi, kuriem gramatiski pareizi būtu jāsākas ar “for what..”. TuTrubā ir pilns ar komentāriem jau, ka ausīs griežas. :>

    Komentārs by Zete — 2010-03-1 @ 15:13


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Komentēt

WordPress.com blogs.

