Viedumu Vietne ar Sandi

2009-09-17

Dinamo trešais kāsiens

Filed under: Izklaide — Sandis @ 8:02

Vakar biju devies uz Dinamo Rīga spēli pret Astaņas Baris – šī bija mana pirmā vizīte uz Arēnu Rīga un pirmais hokeja spēles apmeklējums ever. Liels paldies Alīnai par sagādāto biļeti.

Kopumā man patika – lielisks šovs, kāds nav pieredzēts citos sporta veidos. Sākuma šovs, periodu starpšovi un mazo paužu šovi – tas viss rada lielisku laika kavēkli. Pat “Aldaris” ir saņēmies un noalgojis džeku, kas staigā gar solu sektoriem ar lielu mucu uz pleciem un uzpilda fanu glāzes. Krēsli ir mīksti, lielā TV kaste ir pietiekami milzīga un pārpildīta ar informāciju. Es to varu salīdzināt ar informāciju, ko esmu saņēmis par citām hokeja spēlēm un pēc dzirdētā man līdz šim nebija radusies vēlme tās apmeklēt. Milzīgais izklaides komplekss, kas saucas “Dinamo”, kustas un priecē cilvēkus.

Lai gan šis ir biznesa projekts, radās man arī komentārs arī par sportisko pusi. 2:4 zaudējums mājās līdzīgai komandai ir slikta pazīme. Cik nu es jēdzu no hokeja, tad man izskatījās, ka Dinamo spēlētāju rokas ir nolaidušās un daži ir pilnībā atslēgušies. Piemēram, Oļegs Sorokins, laikam, vienpersoniski iztaisīja 0:2 savai komandai par sliktu – uz līdzenas vietas daudzkārt neviena netraucēts netrāpot pa ripu un izdarot pilnīgi muļķīgas piespēles pretiniekam. Labprāt dzirdētu Ozoliņa komentāru/interviju par spēlēšanu Dinamo un to, kāpēc viņš pats aiz dusmām salauza nūju pret vārtiem 2. periodā. Varbūt kādam likās, ka Ozoliņš spēlēja slikti – manuprāt, pat ļoti labi, tikai laikam mazliet ir iesīkstējis no dīkstāves. Taču kustības, tehnika, spēles izpratne dažkārt lika domāt – oho, NHL līmenis. Un nūjas laušana, iespējams, vairāk notika bezspēcības dēļ: “es te pūlos, bet nekas nenotiek, kāpēc tāda bezspēcība?” Hossa, laikam, ir tikai uzbrūkošais spēlētājs, jo nenāk atpakaļ uz aizsardzību – lielākoties dežurē tikai pie pretinieka zilās līnijas. Dārziņš ir lielisks uzbrucējs, kas cenšas sevi pierādīt, ja vien mācētu uztvert ripu. Lielākā daļa hokejistu cenšas dalīt neprecīzas piespēles, reizēm pat iedomātiem vai savās vietās neesošiem partneriem. Kopumā liekas, ka esmu uzzinājis mazliet vairāk informācijas nekā sēžot pie TV kastes, kas man liks nākotnē apdomāt vai nevajag apmeklēt vēl kādu spēli klātienē un vairāk piedomāt pie momentu cēloņiem, kas redzami TV. Izklaides moments neatstāj nekādas šaubas – klātienē vērot spēli ir krietni jautrāk.

Pa TV ziņās teica, ka spēles esot sākuši apmeklēt mazāk cilvēki utt. ~4950 skatītāju ir maz?!? Bez izlašu spēlēm un masveida sportiem, kurus profesionālo komandu sporta veidus Latvijā vēl apmeklē tik daudz cilvēku?!? Protams, nevar salīdzināt arī Dinamo pirmo šosezonas spēli ar ~10 000 skatītāju. Absolūti visas sporta komandas varētu mācīties no Dinamo kādu mārketingu jātaisa, lai piesaistītu skatītājus. Par skatītāju lielāko problēmu es uzskatu automašīnas novietošanu. Tieši pie halles nepieiet neviens no sabiedriskajiem transportiem (izņemot takšus) un mana alternatīva ir divi sabiedriskie transporti ar pārsēšanos un pastaiga, izvēlos braukt ar auto. Kā jau ir uzminams, 5000 cilvēku brauc ar ļoti daudz automašīnām, tāpēc man vienalga nācās 10 minūtes iet līdz hallei.

Nācās pieredzēt arī policistu cūcību. Gar Olimpisko centru un Arēnu Rīga esošajai ieliņai pielikta jauna papildzīme – stāvēt ar priekšējiem ratiem uz ietves (2 nedēļas atpakaļ tur stāvēju un nekā tāda nebija). Lielākā daļa skatītāju to nav pamanījuši un jau pirms spēles ejot uz halli pamanīju ar ieslēgtām zilām bākugunīm stāvošu policijas automašīnu iepriekšminētās ielas malā. Atpakaļ nākot visi paralēli ielas malai stāvošie bija aplaimoti ar dzelteniem papīriem. Labi, ka, vismaz noparkojoties, es rūpīgi izpētīju ceļazīmes.

1 komentārs »

  1. Lūdzu 🙂
    Prieks, ka patika 🙂

    Komentārs by minikin — 2009-09-22 @ 14:30


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

