Viedumu Vietne ar Sandi

2009-08-30

Monitors un Twitter

Filed under: Nekategorizēts — Sandis @ 18:04

Man ir divi jaunumi: esmu pierakstījies Twitterī un meklēju LCD monitoru.

Twitterī mani spieda pierakstīties apkārtējie ar vienu mērķi – izzināt šo perspektīvo tehnoloģiju. Lai gan joprojām esmu pārliecināts, ka pats Twitter ir mēsls, no šodienas par maniem mēsliem varēs uzzināt sekojot līdzi sandiskr lietotājam. Nekādā gadījumā nesekojiet!

Meklēju LCD monitoru! Precīzāk ne es, bet mans brālis, kurš ir uzsācis studijas. CRT īsti nederēs, jo kojās nav daudz vietas un uz tā jau mazā galda vajadzētu dot iespēju gan novietot ekrānu, gan rakstīt uz papīra vēl 2 cilvēkiem. Laikam studēšana mūsdienās saucas dzīvošana saspiestībā un bez īpaša komforta. Kontaktinformācija: sandiskr@gmail.com.

Paldies par uzmanību!🙂

2 komentāri »

  1. Twitter tik liels mēsls arī nav. Ja uz mēles kas īss un kodolīgs, labāk twitter, nekā blogā.
    Plus vēl iespēja iepluginot viņu gan draugiem.lv Runā, gan sava bloga sānā caur Mantiņām. Kādēļ ne.

    Komentārs by Kaste — 2009-08-30 @ 19:45

    • jep. wordpresam ir widgets priekš twittera.

      Kā ari kkas tur rakstīja, ka kopš twittera parādīšanās, blogi caurmērā kļuvuši kvalitatīvāki – tb mazāk mazjēdzīgu ierakstu, jo visas īsās lietas, kuras nepavelk līdz pilnvērtīgam rakstam met čivinātājā.

      Komentārs by Zete — 2009-08-31 @ 8:45


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Komentēt

WordPress.com blogs.

