Viedumu Vietne ar Sandi

2009-07-16

Tiku pie jauna personalizētā eTalona

Filed under: Tramvaji — Sandis @ 18:03

Šodien ejot uz pusdienām izdomāju papildināt savu personalizēto eTalonu ar jaunu mēnešbiļeti. Domāts darīts – piestāju, iedodu tantai karti, tanta konstatē, ka esmu students (no kartes), es iedodu viņai naudu par studenta mēnešbiļeti un… nedabūju mēnešbiļeti. Tanta pasaka, ka manu eTalonu neesot iespējams nolasīt. (Kā gan viņa uzzināja par to, ka esmu students?)

Aizgāju uz Klijānu ielu, tur ir tagad atvērts speciāls kabinets ar 3 tantām, kuras tagad atbild par personalizēto talonu klientu apkalpošanu. Iedodu tantai savu personalizēto eTalonu un saku, ka man nestrādājot. Tanta uzliek karti uz sava aparāta un arī konstatē ka nestrādā. “Ko Jūs ar to esat darījis?” un sāk siet bumbas klāt. Izrādās, ka viņai nepatīk, ka mans personalizētais eTalons nav viss spožās krāsās bet maliņas izskatās tādas palietotas. Arī vietām redzamas minimālas svītriņas uz virsmas, kas rodas no rīvēšanās starp kartēm velkot ārā un iekšā blakuskartes. Es uzstāju, ka eTalons tiek lietots nevis turēts glāžu skapī. Uz to tanta man uzrāda trīs uz vietas esošus beigtus eTalonus, kuri izskatās pilnīgi svaigi – redz, citiem tā neesot. Mans eTalons diemžēl neizskatās kā pucēts ar smilšpapīru. Tanta vēl man saka, ka labi, ka talons vēl neesot locīts. Es tantai saku, ka čips atrodas kartes iekšpusē un minimāls nobružājums uz kartes virsmas to neietekmē. Tanta man atbild, ka viņa nezin kā tas darbojās, bet es esot slikti attiecies pret karti.

Savu personalizēto eTalonu lietoju visu pagājušo mēnesi, turklāt sekmīgi. Talons man stāv iekš speciāla maciņa, kuru, karti ārā nevelkot, vicinu gar nolasītāju transportā. Reizumis gan ir gadījies atstāt mobīlo vai citas bankas kartes talona tuvumā.

Tā nu tanta man iztaisa jaunu personalizēto eTalonu. Džžž – džžž – džžž un tintes printeris uzdrukā uz eTalona templeita virsū jaunu smuku bildi. Vecajam eTalonam, kas tika sūtīts pa pastu, bilde bija mazliet izsmērējusies, tāpēc šoreiz es mazliet pagaidīju, lai nožūst.

Kasē uzzināju vēl kādu krutu fīču – mēnešbiļetes nav iespējams papildināt. Var iegādāties mēnešbiļetes šim mēnesim un nākamajam, taču nav iespējams papildināt esošajam mēnesim vienu mēnesi klāt. Kasiere izskaidroja, ka, ja man būtu bijusi nebeigusies mēnešbiļete par iepriekšējo mēnesi, tad šodien nopirktā mēnešbiļete sāktu strādāt tiklīdz es novicinātu talonu gar nolasītāju transportā. Visas dienas, kas pārklātos abām mēnešbiļetēm būtu zudušas (pārmaksātas).

5 komentāri »

  1. jā, man tā e-talonu padarīšana vēl joprojām ir tumša bilde, bet es laikam (pagaidām) nemaz necentīšos izprast :p

    Tev jau tajā maciņa ir MILZUM-daudz karšu, tā kā nav brīnums, ka TIK ātri nolietojas 😀 😀 😀 Bet vismaz Tev viss beidzās labi 😉

    Komentārs by otra Laura — 2009-07-16 @ 15:10

  2. Svētdienas braucējs?

    Komentārs by Zandis — 2009-07-16 @ 22:42

    • Svētdienās ar tramvaju reti braucu 😀

      Komentārs by Sandis — 2009-07-17 @ 9:16

  3. Pisec. Tante strādā ar e-taloniem un atļaujās skaidri un gaiši pateikt, ka nesaprot, kā viņš darbojas. 😀

    Komentārs by Zete — 2009-07-17 @ 11:36


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

