Viedumu Vietne ar Sandi

2009-04-14

Mērīšanās ar skriešanu

Filed under: Sports — Sandis @ 23:46

Dižais skrējējs Rencis ievietojis savā blogā ierakstu par skriešanas sasniegumiem. Kā lai paliek atbildi parāda, šovakar paņēmu savu rokas hronometru un mērīju kādi tad man ir panākumi.

Kopumā 8,5 km tika veikti 50 minūtēs un 38 sekundēs. Šajā brīdī jānokar galva, jo patērētais laiks manāmi pārsniedz 30 minūtes uz 6 kilometriem.

Par skriešanas niansēm. Gatavojot sevi Kūpera testam, pirmos 2,3 kilometrus (pavirši nomērīju gūgles kartēs) noskrienu ~12 minūtēs, šovakar laikam 11 minūtēs un 40 sekundēs. Diemžēl pēc gūgles mērījuma izdarīšanas secinu, ka ar to ir par maz un ir jāpalielina iedomātā attāluma atzīme, kas jāsasniedz. Ņemot vērā, ka es skrienu pāri samērā stāvajam VEF tiltam, nežēloju sevi skrienot augšup un bremzēju sevi skrienot lejup un ceļā man ir atsevišķi traucējošie naksnīgie luksofori, rezultāti varētu būt tuvi vēlamajiem.

Pēc šīm 12 minūtēm kādas 3-8 minūtes vienkārši pastaigājos kādus 500 metrus sakopojot spēkus.

Pēc tam lēnākos tempos veicu atlikušo distanci, apstājoties vienīgi pie luksoforiem. Pēdējos divus kilometrus un simts metrus veicu laika posmā no 40:xx līdz 50:38 – tad jau biju samērā paguris.

Interesantas sajūtas ir kājām. Pirms nedēļas man kreisajai kājai bija jūtīga pēda un likās, ka visa keda ir deformējusies kā rezultātā es pamazām pats traumēju savu kāju. Atpūtos kādu lieku dienu, neuzliku sev pastiprinātu slodzi un kāja pārvarēja savu piepūli un tagad jūtas lieliski. Tagad es jūtu, ka līdzīga situācija sākas ar labo kāju. Ceru, ka ātri pāries.😉

Kopumā varu būt lepns ar saviem rezultātiem. Pēdejās nedēļas laikā varu just, ka ir palielinājusies izturība un laika ziņā uzlabojušies rezultāti. Vienu un to pašu distanci veicu aptuveni par minūti ātrāk.

13 komentāri »

  1. Tas raksts bija nevis par skriešanas sasniegumiem, bet gan pat matemātiku😉

    Komentārs by OreMan — 2009-04-14 @ 23:58

  2. Kā tad, matemātika ir tikai maskēšanās😛

    Komentārs by Sandis — 2009-04-15 @ 0:01

  3. http://lv.running.adidas.com/ ir īstā vieta kur mērīties. Tur var uzaicināt draudziņos un likt blakus grafikā.

    Kad pēdējo reiz skrēju 8,3 km man bija 42 minūtes.

    Komentārs by Papuass — 2009-04-15 @ 1:57

  4. Mani rezultāti tiek fiksēti arī iekš tās Adidas lapas, bet nav neviena, ar ko salīdzināt.

    Komentārs by OreMan — 2009-04-15 @ 8:49

  5. Man jau liekas, ka vienkārši jums ar Edgaru nesakrīt metra garums😀
    Kā jūs vispār tik precīzi nosakat garumu ko skrienat???

    Komentārs by salviz — 2009-04-15 @ 9:04

  6. Adidas lapā var mani uzaicināt, ja nu galīgi draudziņu nav🙂

    Metra garumu var mērīt Google Maps/Earth vai ar GPS.

    Komentārs by Papuass — 2009-04-15 @ 10:06

  7. Ja skrien pa mežu, tad nezinu cik gan precīzi pēc GM var samērīt…

    Komentārs by salviz — 2009-04-15 @ 10:47

  8. Sandis jau teica, ka pie luksaforiem apstājas, tādi jau mežā diez vai ir😉

    Komentārs by OreMan — 2009-04-15 @ 10:50

  9. Starp citu, es skrienu pa mežu, bet mēru ne jau ar Google, bet gan, nobraucot to pašu maršrutu ar vellopēdu.

    Komentārs by OreMan — 2009-04-15 @ 10:51

  10. 😀 ņemot vērā, ka neko tur konfigurējis neesi😀 tur tas viss točna ir aplami😀

    Komentārs by salviz — 2009-04-15 @ 11:29

  11. Ja sāp pēdas vai kājām kādas jocīgas vietas – vajag pārbaudīt apavu kvalitāti un visticamāk keda ir deformējusies!
    Es ziemā nedaudz paskrēju (šķiet, ka 7,5 km bez luksoforiem zem 40 min😀 ) un tikai pēc kādas 2. vai 3. reizes sapratu, ka kaut kas nav kartībā ar apaviem, man sāpēja labai kājai muskulis ceļa labajā pusē nedaudz uz leju un kreisās pēdas ārējā mala😀 Rezultātā pēc due diligence veikšanas secināju, ka viena apava papēdis ir tāds kā caurs, ka rezultātā uz vienas kājas pēdu rodas nepareiza slodze un, lai to kompensētu, pieslēdzas muskuļi, kam vispār ar skriešanu nav nekāda sakara vai ir visai attāls sakars.
    Pēc apavu nomaiņas problēmas pazuda.

    Komentārs by MrSmith — 2009-04-15 @ 15:04

  12. Par tiem apaviem komentārs vietā un es sekoju līdzi to kvalitātei. Līdzšinējās kedas ir pietiekami jaunas, labas un ērtas, vēl ne tuvu nav pienācis to nomaiņas laiks. Mazliet sāpošā pēda vairāk atsaucās uz to, ka mana kāja nav pieradusi pie tādas slodzes, kā es vēlos, un šobrīd notiek “pārvarēšanas” posms.

    Komentārs by Sandis — 2009-04-15 @ 15:26

  13. […] kurpes neder Fails atrodas: Sports — Sandis @ 15:07 Kādu laiku atpakaļ, rakstā Mērīšanās ar skriešanos minēju, ka man sāp kājas pēda. Diezgan nepatīkami pārsteigts es biju pēc kāda raksta […]

    Pingback by Skriešanas kurpes neder « Viedumu Vietne ar Sandi — 2009-04-22 @ 15:07


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

