Viedumu Vietne ar Sandi

2009-04-1

Uzmācīgais draugiem.lv joks

Filed under: Izklaide — Sandis @ 16:43

Nepietiek ar to, ka draugiem.lv ir uzcirtušies “otrādiski”, ti., virsrakstiņš apgriezts spoguļrakstā un visa izvēlne izvietota tieši pretēji ikdienišķajai, vēl ir arī uzlikts … šitas klauns:
Liberts iekaro draugu sirdis...

Javascriptiņa realizācija, tiesa, atstāj ļoti lielu steigas un nekompetences iespaidu par programmētājiem. Visi tie taimerīši, lai tā klaungalviņa izbīdītos no ekrāna apakšas, konstruēti kautkā nepraktiski un man firefoxis ar visiem spraudņiem (pluginiem) reizēm pat iebremzē. Es gan nezinu kā ir organizēts firebug spraudnis, bet šis plugins labi strādā ar citām lapām. Var jau uzteikt, ka šis joks ir izdevies pārsteigums draugiem.lv lietotājiem, kuriem pats Liberts regulāri atgādina, ka viņi ir izjokoti, taču kūlera paātrināšanās un datora iebremzēšanās man smieklus neizraisa. 😦

Anyway, šodien labāk draugiem.lv neapmeklēt.

6 komentāri »

  1. Es izmantoju AddBlock Plus un viss ierulē. Tikai izlasot Tavu blogu, uzzināju ka ir šādas reklāmas 🙂 Esmu jau aizmirsis kā draugi izskatās ar reklāmām… 🙂

    Komentārs by Toms — 2009-04-1 @ 16:56

  2. es aizpildīju to IQ testu – esmu otrs neattapīgakais savu draugu loka 😦 man vajadzeja 65 reizes, lai beidzot pārstātu spiest pa krāsām

    BTW youtube ari ir savu joku izspēlejusi :)kad skatās video viss ir “kājamgaisā” 🙂 Pat video

    Komentārs by stfu — 2009-04-1 @ 17:07

  3. domāju, ka “riktīgiem kreiļiem” šodiena draugos ir varen omulīga diena 😀

    Komentārs by otra Laura — 2009-04-1 @ 18:31

  4. Es laikam neesmu tik liels draugos sēdētājs kā Tu 😀
    Es vakar nekādu klaunu nemanīju, tikai to ko sākumā aprakstīji 🙂

    Komentārs by salviz — 2009-04-2 @ 7:41

  5. es arī nez kādēļ nebiju šito pamanījusi.

    Komentārs by laura — 2009-04-2 @ 9:54

  6. […] Pēc statistikas lapas spriežot, ļoti daudzi apmeklē manas divas pēdējās ziņas – “Uzmācīgais Draugiem.lv joks” un “Google satelīts šodien virs Rīgas“. Man prieks, ka tas notika vakar, 1. […]

    Pingback by 2. aprīlis, diena pēc jokiem « Viedumu Vietne ar Sandi — 2009-04-2 @ 10:20


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Komentēt

WordPress.com blogs.

