Viedumu Vietne ar Sandi

2009-02-12

Pēdējais mēnesis ar breketēm

Filed under: Sadzīve — Sandis @ 11:23

Labu laiku atpakaļ rakstīju, ka man ir breketes, ka pāris mēnešus jau esmu ar tām. Nedomāju, ka man vēl šobrīd būs, bet … man tomēr ir. Būs jau drīz pagājuši divi gadi kopš es sāku koriģēt zobus. Toties tagad es zinu, ka līdz precīzi diviem vai vairāk gadiem nēsāšana neaizsniegsies, jo man pēc aptuveni mēneša ir paredzēta noņemšana. Ortodonts jau iepriekšējā vizītē barstīja tekstus kā “lieliski, labi” gan kopā ar “vēl īsti nav”. Šajā vizītē vairs netika teikts “īsti nav”, toties paspruka vārds “ekselenti”😀

Var jau būt, ka pārspīlēju. Toties noņemšana gan ir paredzēta un neizbēgami tuvojās nākamajā mēnesī. Vai es jūtos labi? Zināmā mērā jā, galvenokārt par to, ka mērķis ir sasniegts un ir uzlabots izskats. Zem breketēm zobi patiešām izskatās smuki un līdzeni. Holivudas smaids man nebūs, jo nav “ekstrabalti” zobi un arī nav plānos tos balināt. Būs vienkārši latvju pelēkie zobi ar ideālu novietojumu. Varu justies arī labāk, jo nebūs vairs jāmaksā ikmēneša rēķins ortodontam.

Pa šiem gandrīz diviem gadiem esmu jau pieradis pie brekešu esamības un nēsāšanas. Ir kļuvis pilnīgi vienalga, ko citi par to domā un vienīgi piedomāju, ja mani fotografē vai filmē. Visādi citādi izrādās, ka arī apkārtējie ir pamazītiņām “pieraduši” pie manām breketēm, jo arī viņiem sākotnēji tas ir licies savādi un dīvaini, bet pēc tam vienkārši pieraduši. Tagad būs jāpierod pie bezbreketēm.🙂

2 komentāri »

  1. Nespēju Tevi iedomāties bez tām.😀 Tak iepazināmies, kad tās Tev jau bija.

    Komentārs by Zete — 2009-02-12 @ 17:10

  2. a es atkal tik ļoti pieradu, ka nepateiktu, Sandim vēl viņas ir vai vairs nav

    Komentārs by Agzas — 2009-02-13 @ 13:24


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Komentēt

WordPress.com blogs.

