Viedumu Vietne ar Sandi

2009-01-29

7 notikumi ap mani

Filed under: Izklaide — Sandis @ 0:13

Egoistisks nosaukums sanāca. Ok. Sakarā ar to, ka nuclearsecrets.wordpress.com/ mani uzaicina iesaistīties nesen visiem “top”, “netop” un pārējiem pakaļskrejošajiem populārajā pasākumā publicēt 7 faktus par sevi, top šis ieraksts. Salīdzinoši ātra atbilde, bet tikai tāpēc, ka šodien nav tapis vēl neviens raksts. Starp citu “NuclearSecrets” kautkur ir piefiksējies manā atmiņu blokā, bet, laikam, pointeri uz reālu personu ir pārrakstījušies ar citu informāciju, tā kā es nezinu, kurš tas ir.

Atbildot uz “Visbeidzot, nekādi nespēju izprast, kāpēc šādu postu vēl nav uzcirtis Sandis, viņš taču parasti ir liels šādu izdarību cienītājs”: neviens man to vienkārši nebija lūdzis. Kā sapratu, tad, lai es varētu publicēt šo sarakstu, tad man vajadzētu saņemt ielūgumu no kādas personas, kas jau to ir publicējusi, līdz ar to visi prieki izpalika. “parasti ir liels šādu izdarību cienītājs” – līdz šim neesmu pamanījis, ka esmu cienītājs.

Tātad, 7 mazāk zināmi fakti par mani. Ja kāds no faktiem ir bijis iepriekš kādam zināms, cits fakts vietā netiks dots.

1. Pirmos lielos podus nogāzu jau pirmajā klasītē. Turklāt, vārdu tiešajā nozīmē. Ar klasesbiedriem spēlējām “ļeckas” un skolā bija viens ass pagrieziens pie šaura koridora. Uzsvars ir uz L veida līkumu, kas nav pārskatāms. Es neatceros, vai es vadīju vai vienkārši skrēju, taču biju pēdējais starp 3, kas mēģināja skriet pa to šauro gaiteni un pagriezties asajā līkumā. Mani pirmie divi kolēģi sekmīgi aizbizoja, taču tad kad es mēģināju pagriezties, izrādās, kāda skolotāja tieši gribēja pagriezties tajā gaitenī skaisti turot sev priekšā rokās māla vāzi. Vāzes augstums izrādījās tieši apmēram manas galvas augstumā. Es uzskrēju virsū, fiksi atlecu un aizskrēju tālāk skaidri pat neapjaušot, kas ir noticis. Vēlāk visu pirmo klasīti (bija tikai viena) izsauca uz skolotāju istabu un lika stāvēt kauna rindiņā, kur visi tika nolamāti, aicināti paši pieteikties un notika piespiedu atpazīšana. Mani neatpazina un es arī neatzinos.

2. Es skatos seriālu “Bīstamās mājsaimnieces” (Desperate Housewives).

3. Bērnībā man patika gliemeži. Tāpēc, ka piemājas dārziņā viņu bija daudz un nebija nekā interesantāka ko darīt, kā lipināt vienu uz otra mājiņas lejā no zara. Tāpat arī 3l burka, līdz pusei piepildīta ar gliemežiem, spēj apēst 1 rabarbera lapu pa vienu diennakti.

4. Protu betonēt un mūrēt, krāsot un špaktelēt, kā arī citus celtnieka cienīgus darbus. Esmu piedalījies gan saimniecības ēkas, gan arī kūts celtniecībā, gan vēl visādos interesantos mazos un lielos būvprojektos. Tomēr, nekad neesmu algoti strādājis par celtnieku.

5. Nu jau būs trešais gads kā centīšos iegūt futbola tiesneša kvalifikāciju. Diezgan interesanta nodarbe, jo palīdz apvienot divus manus citus vaļaspriekus – skatīties futbolu un nodarboties ar skriešanu. Diemžēl pagaidām augstskolas studijas ļoti traucē šajā sakarā, jo tieši aktīvākajos spēļu laikos noris sesija, taču esmu cerību pilns, ka šovasar es piedalīšos daudz vairāk. Protams, ja tur vēl gribēs mani redzēt. 😀

6. Pirmā mūzikas grupa, par ko fanoju, bija “Eldorado“. Tad atnāca prātiņš, sapratne par mūziku un, loģiski, vairs nefanoju. Toties man kautkur mājās ir “legāla” audiokasete, ko pirku veikalā tolaik par bargo 2 latu naudiņu.

7. Līdz 7tajai klasītei biju ambālis datoros un tehnoloģijās. Lielais midžinošais ekrāns ar win 3.11 un tā dūcošā kaste ar podziņām blakus likās kautkas pilnīgi svešs un nevajadzīgs. Lielākoties klasē nācās sēdēt pa divi pie viena datora un parasti kolēģis izdarīja visu vajadzīgo darbu. Kad kolēģa nebija, es pat Paint-u nemācēju atvērt. Tad man parādīja Warcraft 2. Kā Zhiliton redzējušam cilvēkam mani apstulbināja iespējas, ko varēja veikt šajā spēlē. Īsāk sakot – uzsēdos uz āķa. Taču vispirms nācās apgūt kas ir DOS un Norton Commander, lai saprastu, kas ir tie burti sarakstos un ka uz tiem nosaukumiem, kas beidzas ar “exe”, var uzbraukt un nospiest enter, lai varētu uzspēlēt arī tad, kad gādīgā/gudrā kolēģa nebija līdzās. Tad kautkādi ļaundari regulāri pārsauca, pārvietoja vai izdzēsa “exe” failu un iztaisīja “bat” failu (kas, laikam, izpildīja “rename, run, rename” komandas). Tā es iemācījos kautkādus pamatus par dos failsistēmu un urķēties pa Win 3.11. kontrolpaneli bija kļuvis krietni interesantāk.
P.S. Desmitajā klasē ar Warcraft 2 lokālajā tīklā izbāzu geimerus no divpadsmitās klases.

Nu tā, tagad sākas grūtākā daļa. Atrast 7 (nevis 5, kā visiem patīk) citus blogerus, kurus uzaicināt turpināt 7 maz zināmo lietu par viņiem publicēšanu.
Sāksim ar pazīstamajiem:
Oreman, tev jau ir otrais zvans, jo neesmu pirmais, kas aicina, bet tu laikam ignorē statistikas apskati par ienākošajiem linkiem
Salviz
Agzas (beidzot uzraksti kautko kopš pagājušā gada)
Zete
Minikin
Holmss arī var uzrakstīt
Miega māsa I A

16 komentāri »

  1. Nja, es kaut kā biju iedomājies, ka, liekot linku uz mani, tiks pielikts arī links sadaļā `sūtīt atsauci`, lai tas man parādītos sadaļā `pēdējie komentāri`, jo ienākošos linkus pa tiešām īpaši bieži nepētu.. Un pats arī parasti sūtu atsauci, ja uz kaut ko atsaucos.. Nu lab, nāksies tad laikam kaut ko sadomāt.. kaut kad..

    Komentārs by OreMan — 2009-01-29 @ 2:21

  2. “Es skatos seriālu “Bīstamās mājsaimnieces” (Desperate Housewives)”
    Hmm…reāli tu esi redzējis pāris sērijas no katras sezonas, sajauktā kārtībā!!! Skatīšanās, manuprāt, nozīmē regulāru sekošanu līdzi sēriāla saturam:) Drīzāk varētu teikt, ka tu zini šādu seriālu un seriāla galvenos varoņu pēc izskata (bet ne pēc vārda!).

    Komentārs by laura — 2009-01-29 @ 10:17

  3. nu gan atrunas. salīdzinoši, tas ir mans skatītākais seriāls, jo vairāk neko neskatos.

    Komentārs by Sandis — 2009-01-29 @ 10:29

  4. Starp citu, no šiem faktiem nezināmi bija tikai daži – 1., 3., 6. un daļēji 7.

    Komentārs by OreMan — 2009-01-29 @ 12:34

  5. Personīgi man nezināmi ir tikai pirmais un trešais. Septītajā punktā zinu pirmos trīs teikumos, pārējo nezinu specifikas dēļ:)
    Runājot par pirmo palaidnība – tas nu neko labu neliecina, ka šitā neatdzinies, cerams tagad esi kļuvis atbildīgāks:)
    Un Oreman – kā tu varēji zināt, ka viņš skatās Mājsaimnieces?

    Komentārs by laura — 2009-01-29 @ 13:05

  6. Par 4. punktu neticu. Lai pierādītu, ka nemelo, izremontē man istabu. 😀

    Komentārs by Zete — 2009-01-29 @ 13:37

  7. Par futbola tiesāšanu ļoti interesanti. Tu vienas dienas turnīrus arī tiesā? Es šad tad rīkoju un tiesneši allažiņ ir problēma 😀

    Komentārs by Ģirts — 2009-01-29 @ 14:06

  8. Pārsvarā nācies LJFL (līdz u14) un pavasara skolu turnīrus, ko organizē LFF vai Rīgas FF. Neuzskatu, ka būtu spīdošs, bet tiesāju pēc labākās sirdsapziņas.

    Zete, neremontēšu! 😛 Jau vairāki gadi, kopš ar to nenodarbojos.

    Komentārs by Sandis — 2009-01-29 @ 14:55

  9. laura, jo viņš kopā ar jums pārējiem skatījās to seriālu, kad pie manis bija ciemā atnācis 😉 Bet par 7. punktu runājot – es zināju tieši to otro daļu, par Warcraft un taa..

    Komentārs by OreMan — 2009-01-29 @ 15:06

  10. OreMan, tu droši vien domā to reizi, kad atbraucām mācīties! Ik pa laiciņam viņš paskatījās uz televizoru un uzdeva dažādus jautājumus – kapēc tā kopā ar šito, kapēc viņa krāpj viņu ar to džeku utml! Njā…nu pricipā jāsecina, ka dzeki seriālus skatās (ja to sauc par skatīšanos)savādāk nekā sievietes:)

    Komentārs by laura — 2009-01-29 @ 16:32

  11. Nu jā, neizskatījās, ka Sandis ir ļoti biežs minētā seriāla vērotājs, taču to, ka ir redzējis kaut ko, piefiksēju 😉

    Komentārs by OreMan — 2009-01-29 @ 16:55

  12. […] laiciņa jau to izdarīja personāžs mcenroy, bet vēlāk par to man vēl atgādināja personāžs Sandis. Ja nu kāds vēl nezin, šī ir sērga, kas pēdējā laikā ir strauji izplatījusies Latvijas […]

    Pingback by Septiņas lietas man zāļu skapītī stāv.. « Rūdas vīra neironu uzplaiksnījumi! — 2009-01-30 @ 22:00

  13. Es apsolos kaut kad uzrakstīt… salīdzinoši tuvā nākotnē. Biju brīvdienās 🙂 neņem ļaunā 😉

    Komentārs by minikin — 2009-02-17 @ 14:03

  14. Bļin. Es esmu Didzis Veinbergs, ultraticības galvenais dievs, ja nu esi piemirsis, Harij.

    Komentārs by nuclearsecrets — 2009-03-2 @ 19:34

  15. He, es kautkad viņdien atcerējos – tu pat esi manā bloglistē labajā malā, bet, protams, kurš tad apdeito blogu ierakstus.

    Komentārs by Sandis — 2009-03-2 @ 21:24

  16. […] Cyxob Artissco xlt Ieva aka rozā burti Simbel ghirts aka blogotājs.lv Oreman Mārtiņš Osis Sandis Agza Stfu Pašlaik spēlēju Džanis […]

    Pingback by Septiņas tīkla lietiņas Latvijā. « SVILPE burto … ! — 2009-12-2 @ 11:36


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

