Viedumu Vietne ar Sandi

2008-12-29

Aneci 3

Filed under: Izklaide — Sandis @ 18:16

Tulkots no bash.org.ru – tie, kas lasījuši, var nelasīt.

Parkā večuki sēdēja un spēlēja šahu uz naudu un tā kā man tieši naudu arī vajadzēja, tad pieteicos ar viņiem spēlēt. Uzvarēju visas partijas, ieguvu visu viņu naudu un vēl 2 šaha komplektus. Kā? Lietoju parasto čītu – ieslēdzu telefonā šahu un gāju kā viņi gāja, bet pret viņiem atkārtoju kā telefons gāja.

Vakar vakarā draugiem.lv aizsūtīju visiem saviem simtiem draugu vēstuli ar tekstu “Forši! Vēlu tev veiksmi tavā sākumā!”. Atbildē 10 painteresējās par ko es to rakstu, 7 pateica paldies, 3 pārtrauca ar mani draudzību, 5 aicināja pievienoties un viens pieteica par to klusēt, jo savādāk būšu līķis!

Slimnīcā mans palātas biedrs sarīkoja skandālu savam ārstam par to, ka, kopš viņš šeit ārstējās, viņam ar dzirdi ir palicis sliktāk nekā sākumā un ka ārsts viņu ārstē nepareizi.
Laikam man nevajadzēja visu laiku sarunājoties ar viņu čukstēt un griezt televizoru klusāk katru reizi, kad viņš gāja uz toleti.

Romantika arī ir forša. Var iziet naktī ārā, apgulties zemē blakus un skatīties savādajās zvaigznēs, kamēr viņai būs gana un varēs drāzties.

Man virs gultas ir dēlis ar visādām tur nozīmītēm, vimpeļiem un medaļām no dažādām sacensībām. Tur ir arī piekārta svilpe, ko vienās sporta sacensībās man uzdāvināja tiesnesis. Svilpe ir iekārta garā auklā un tāpēc karājas zemāk par visu pārējo.
Atvedu vakarā pie sevis meiteni, izģērbjamies – viņa man taisa minetu un man smadzenes atslēdzas. Skatos, man tieši pie galvas svilpe… velti es viņā iepūtu… bija sāpīgi…

– Nu kāpēc tā, tikko aprecējos, tagad meitenes pašas nāk klāt uz ielas un grib iepazīties…
– Paskaidroju! Kad tu esi apprecējies, tev ir tīras un izgludinātas drēbes, kā arī tu esi noskuvies un paēdis.

Man ir flash tāds kruts modelis, apvilkts ar kažokādiņu. Vēl man ir suns, kas rij visu, ko dabū. Nesen starp flash un suni notika mijiedarbība:
Atnesu no darba mājās flash ar kodu. Biju noguris, nometu flash uz dīvāna un aizgāju gulēt. No rīta pamostos, meklēju flash… nav. Visur izmeklējos – nav. Drūms aizgāju suni staidzināt. Suns zālājā sāk kārtot savas darīšanas un te es pamanu, ka starp viņa izkārnījumiem mans flash parādās. Lamājos un izroku ārā, aiznesu uz māju un iztīru. Pieslēdzu pie datora, bet tas raibiem ekrāniem uzmet man brīdinājumus par vīrusu eksistenci flashā!
Tā kā darbā man antivīrusa datubāzes ir jaunas un vīrusu tajos tekstos nav… domāju tagad vest suni pie veterināra…

Pastāstīju savai draudzenei joku, kā viena meitene The Sims spēlē savu “vīru” dedzinājusi. Uz to viņa man atbildēja: “Es arī tāpat darīju. Vēl to stulbeni var arī noslīcināt. Iesūti viņu baseinā un pārdod trepes. Viņš piekūst un nogrimst!”
Es tagad kautkā baidos viņu bildināt.

Nedēļu atpakaļ bija tāds gadījums. Saņemu īsziņu no kolēģes: “Visi serveri nobrukuši. Atbrauc.”
Cik ātri vien varēju, aizskrēju uz biroju un redzu šādu ainu – viss serveru statnis ir apgāzies un serveri sakrituši pa zemi. Kolēģe ar nevainīgu skatienu man atbild, ka viņa tikai mēģinājusi aizsniegties līdz flešam.
Tagad, kad dzirdu “serveris nobrucis”, jūtu, ka pār muguru skrien skudriņas.

No palīdzības foruma:
Šajā kompilatorā kļūdas nevar izslēgt?

Draudzenei nemanot uzliku sarakstes programmai statusu “eju pārbaudīties vai man nav STS”.
Saņēmu ļoti daudz interesantu atbilžu. Vispār sabojāja visu iespaidu par sevi😦 Nākamreiz uzlikšu statusu “divas strīpiņas”, paskatīsimies… (kurš pēdējais, tas tētis)

– Mēs uz Ziemassvētku vakaru esam sagatavojuši Ziemassvētku vecīša un rūķīšu tērpus, tagad rakstām darbības programmu.
– Mēs atkal nopirkām veselu kasti ar vodku, gatavojamies improvizēt.

Ja salīdzinātu populārās pārlūkprogrammas ar meitenēm, tad salīdzinājums varētu būt šāds:
IE – mauka, pilnīgi kaila nostājusies vēža pozā platām kājām centrālajā stacijā
FF – meitene minisvārkos, arī nedaudz pieliekusies
Opera – zubrila kažokā

Atceros laikus, kad man interesēja, kāpēc print-screen nesaglabā arī mušas, kas nosēdušās uz ekrāna.

Viņa: Es šodien apstaigāju vai visus veikalus, knapi atradu vienu auskaru pāri, kas man patiktu.
Viņš: Es arī šodien apstaigāju vai visus veikalus, kamēr atradu kūleri uz socket 478…

Mums traumpunktā bija viens notikums. Pie traumpunkta auga kautkādi koki un starp kokiem kāds bija novilcis kabeli. Agrā rītā pēc maiņas gājām divatā gar tiem kokiem un nolēmām, ka kabelim tur nevajag karāties. Kabeli noņēmām, bet ideja iepatikās. Paņēmām ģitāru, uzkāpām kokos, sākām spēlēt un dziedāt divi tādi baltajos halātos. Garām iet kautkāds piedzēries vīrietis un sāk mums piekasīties – ko mēs tur darām. Pusstundu nelika mieru. Tad mēs nokāpām, sadevām viņam pa muti un palaidām. Bet, izrādās, tas ķēms pie mentiem aizvilkās! Ķip, dakteri no kokiem nokāpa un pa muti sadeva. Mums izdevās izlocīties, bet to tipāžu uz trakomāju aizveda…

Jau bērnudārzā audzinātājas stāstīja, ka puisīši mēģina iebāzt diegu adatas acī, bet meitenes uzlikt adatas aci uz diega!

– Drīz tavs vecākais brālis atgriežas no armijas. Gatavojies sagaidīt?
– Protams. Kačāju muskuļus un mācos likt bloku.

Iekodu sekretārei. Pateicu, ka tagad pusnaktī pārvērtīsies par sisadminu! Trakoti nobijās…

4 komentāri »

  1. Tulkojumā noteikti ir pazudis viss gars:/ šādas lietas jālasa oriģinālvaloda, IMHO

    Komentārs by mobix — 2008-12-29 @ 19:33

  2. Es tā vienkārši pēc kārtas neņēmu un nepārtulkoju, šī ir izlase no tiem stāstiem aptuveni mēneša garumā, kas man likās ļoti smieklīgi un arī lielākoties pārnesami citā valodā. Bija pietiekami daudz stāstu, kuri bija ļoti smieklīgi oriģinālā, bet es nemaz nepūlējos tos izlocīt latviski, jo tas nebūtu tas. Es ceru, ka tie stāsti, kas ir šeit, spēja pārnest lielāko daļu no paša joka būtības.

    Komentārs by Sandis — 2008-12-29 @ 21:37

  3. Par to soketu ir neprecīzi (gan jau orģinālvalodā bij tāpat, bet anyway). Redz, datoriķi pa parastiem veikaliem staigā reti. kūleri 478 soketam meklē internetā🙂

    Komentārs by Agzas — 2008-12-30 @ 23:21

  4. nav teikts, es ar reiz vienā veikalā apskatījos vai nav atbilstošs kūleris🙂

    Komentārs by Sandis — 2009-01-3 @ 12:10


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

