Viedumu Vietne ar Sandi

2008-12-28

Konfekšu salasīšana

Filed under: Tech — Sandis @ 17:36

Pagājušajā nedēļā izteicu aicinājumu atsaukties vecu datoru īpašniekus kalpot par starpnieku nogādājot tehniku uz sadzīves atkritumu savāktuvi. Rezultāti izrādījās no vienas puses labāki nekā cerēts, no otras puses sliktāki nekā gribējās. Man jau norādīja, ka to, ko es taisījos ar datoriem darīt, var paveikt arī ar vienu datoru un virtuālajām mašīnām. Jā, piekrītu, taču manam datoram nav tik daudz operatīvās atmiņas, lai uzturētu 3 virtuālās mašīnas vienlaicīgi.

Kādi tad bija rezultāti? Ieguvu datorkomplektu ar Pentium 200MMX, DFI mātesplati ar 1200Mhz Duron un… 4U Netfinity 5000 serveri ar diviem P3-500Mhz SMP. Bēdīgās ziņas gan ir tādas, ka no tā visa strādā tikai P200MMX. DFI un Durons itkā laižās, bet neko neizvada uz ekrāna, savukārt Netfinity ziņo par POST kļūdu – procesori, atmiņa, SCSI un barošanas bloki šķiet kārtībā, bet nu nemāku es šo serveri laikam savaldīt.😦 Vēl Salvis izteicās, ka varot man iedot videokarti no datoriem, ko es atdāvināju viņam kādus gadus 2 atpakaļ, kā arī Agris kautko izteicās, ka viņam (laikam) esot noplīsis kompis un ir pieejamas daļas. Bēdīgo ziņu dēļ arī nespēju neko īsti tā vēl pasākt.

Nav arī tā, ka esmu šo tehniku ieguvis pilnīgi par velti. Benzīna izmaksas noteikti nav tās mazākās, jo viss šis ir nācis no teritorijas aptuveni 70km radiusā ap Rīgu.

P.S. Ja kādam būs interese, viss šis pēc manas darbošanās beigām var nonākt arī Jūsu rīcībā, ja vien tiks izrādīta interese. Es gan nemāku teikt, kad beigsies mana darbošanās.

2 komentāri »

  1. Nekā man nav!

    Komentārs by maxlinja — 2008-12-28 @ 19:15

  2. ^ šis komentārs man izskatās ļoti aizdomīgs, ņemot vērā, ka es neatceros šāda komentāra tapšanas brīdi, lai arī tas rakstīts ar manu vārdu… pieņemu, ka šāds komentārs varēja rasties viena datora koplietošanas rezultātā…

    Komentārs by minikin — 2009-01-5 @ 14:19


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

