Viedumu Vietne ar Sandi

2008-10-10

Aneci

Filed under: Izklaide — Sandis @ 1:01

Varbūt kāds ir lasījis, varbūt kāds nav. Tulkots no krievu valodas, bet nav no fiškām – vismaz es ceru 🙂

– Vienreiz man vajadzēja agri celties, lai dotos uz lidostu. Uzliku mūzikas centram modinātāju 4.30 no rīta un tā pēc iespējas skaļāk, lai pavisam noteikti pamostos. No rīta uzsitu pa modinātāju, sataisījos uz lidostu un aizlidoju uz divām nedēļām. Šajās nedēļās maniem kaimiņiem rīts sākās 4.30 ar dziesmu “Du Hast”.

Telefona zvans:
– Vecīt, tu neesi neko aizmirsis pie manis?
– Nū, itkā nē, tūlīt palūkošu… mobīlais ir, cigaretes ir, maks ir… itkā viss ir…
– Man te tava meitene sēž uz dīvāna…
– Bļe, tūlīt būšu!!!

– Mani šodien izdzina no auditorijas.
– Ko tā?
– Pasniedzējs lekcijas laikā staigāja pa riņķi apstaigājot visas rindas. Kad viņš kārtējo reizi gāja garām, es nenoturējos un pateicu “57 sekundes, labākais aplis”…

– Nesen lasīju sludinājumu: meklējam Visual Basic 2005 programmētāju ar piecu gadu pieredzi. Interesanti, vai viņi kādu ir atraduši…

– Bērnībā es gribēju būt nemirstīgs, spējīgs apstādināt laiku un prasmi teleportēties. Tagad es gribu algas paaugstinājumu, piecus centimetrus garāku locekli un atvaļinājumu.

– Pagalmā cirtām kokus. Pēc mērfija likumiem, koks gāzās tieši tā, ka uzkrita vītā pāra kabelim, kas, apvīts ap trosi, bija novilkts pagalmā starp mājām. Vītais pāris izrādījās spēcīgāks un, bļāvienu pavadīts, pēc mirkļa no piektā stāva izlidoja ķepļeps. Tagad vācam naudu jaunam.

– Pazaudēju centrāltirgū iPhone. Centos sazvanīt divas dienas – zvanās, bet neatbild. Trešajā dienā beidzot pacēla – čalis tikai tagad bija sapratis kā nospiest “atbildēt”…

– Nu stāsti, kas tad pie tevis vakarnakt tur notikās?
– Es esmu šausmās! Vakar pie manis atnāca Viktors!
– Hehe, un kā, izdevās piepildīt savu sapni? Izdrāzt to vīrišķi? Stāsti!
– Nav ko tur stāstīt… Procesa vidū mājās ātrāk no darba pārradās tētis un ar vārdiem “tev ir beigas, mērgli!” sāka ķerstīt manu donžuānu vienās zeķītēs pa visu dzīvokli. Es sapsihojos un patvēros pie kaimiņienes. Atpakaļ nākot, biju morāli gatava redzēt divus līķus, bet ieraudzīju, ka abi sēž virtuvē un līdz sīkumam apspriež jautājumus par tēmu “Kāds linuksa distributīvs labāk der mājas datoram”!!! Vēl trakāk – tā arī nenonākot pie viena slēdziena, viņi abi sarīkoja kveika turnīru pa vi-fi!
Maniem mēģinājumiem pievērst uzmanību, viņi abi nereaģēja, bet beigās vispār izdzina no istabas, lai es “netraucētu procesam”. Beigās mans romantiskais vakars beidzās ar to, ka es divas stundas dzēru alu un skatijos MTV. Pēc tam tie abi draņķi izvilkās no istabas un, nepievēršot man ne mazāko uzmanību, aizbrauca pie tēta uz darbu likt kopā jaunu datoru!!!

6 komentāri »

  1. Tnx, tieši tas, kas vajadzīgs vēlā vakara stundā 🙂

    Komentārs by artisare — 2008-10-10 @ 1:23

  2. bash.org.ru powāā. Man nezkādēļ tas krievu humors iet pie sirs labāk nekā bash.org

    Komentārs by fest — 2008-10-10 @ 3:30

  3. aha, palasīju un pieseivoju 🙂 bash.org arī nebija slikts.

    Komentārs by Sandis — 2008-10-10 @ 8:41

  4. Par VB`05 labs 😀

    Komentārs by OreMan — 2008-10-10 @ 10:03

  5. super!
    beidzot kaut kas nedzirdēts un patiešām smieklīgs/smieklīgi bēdīgs

    Komentārs by Agzas — 2008-10-11 @ 5:00

  6. oi – toč baigi labie, un neviens nebija lasīts. THNX!

    Komentārs by darklight — 2008-10-13 @ 14:14


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Komentēt

WordPress.com blogs.

