Viedumu Vietne ar Sandi

2008-10-6

Kļuvu par Sergeju

Filed under: Sadzīve — Sandis @ 18:22

Šodien pārbaudot apmeklēto lekciju atskaiti, uzzināju, ka saucos Sergejs. Tāpēc, ka esam sadalīti pa grupām zināmu cilvēku lokā un tāpēc, ka personai bija identisks uzvārds ar manējo, tur nevarēja būt šaubu par svešu un eksistējošu personu.

Nezinu kādu mēness fāžu vadīts kāds man varēja izdomāt šādu vārdu. Jācer, ka šī kļūda nefigurē vēl kādā dokumentā.😦

Tas arī atstāj nelabu ainu uz tām apmeklējuma lapām. Man ir 100% apmeklējums un arī Sergejam bija 100% apmeklējums. Apmeklējuma lapās katru reizi nākas rakstīt vārdu un uzvārdu. Līdz šim man nebija ienācis prātā sevi saukt par Sergeju attiecīgi parakstoties. Ja es parakstos kā Sandis, bet manus apmeklējumus saskaita un apzīmē kā Sergejs, tad neredzu jēgu sevi jebkā apzīmēt un kādam prasīt kādu atbildību no personas Sandis. Jo, varbūt, es esmu Sergejs. Vai, varbūt, Vilibaldis.😦

1 komentārs »

  1. Tu vari tajās lapās raksīt: Sandis Sergejs
    Tad jau gan agri vai vēlu kāds pamanīs šo nesakritību..😉

    Komentārs by OreMan — 2008-10-7 @ 11:02


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Komentēt

WordPress.com blogs.

