Viedumu Vietne ar Sandi

2008-08-23

Mana rīcība šodienas referendumā 23.08.2008

Filed under: Nekategorizēts — Sandis @ 11:26

Ir skaidrs, ka esmu “pret”, taču, izrādās, lai es šādi nobalsotu, man ir jārīkojas krasi partizāniski.

Šobrīd es neiešu uz vēlēšanu iecirkni, kamēr nedzirdēšu, ka ir sanākuši tie vajadzīgie 400+ tūkstoši. Ja es iešu no sākuma, tad, sakarā ar Satversmes 79. pantu, es būtībā balsošu “PAR”, jo būs sanācis vajadzīgais kvorums. Savukārt, ja jau būs sanācis vajadzīgais kvorums, tad steigšus būs jāiet balsot, lai tādējādi mēģinātu izmainīt referenduma gaitu. Ja es iešu pēc vajadzīgajiem 400+ tūkstošiem, tad, būtībā es iešu sasmelt ūdeni ar spontānu vēlmi nobalsot, cerot, ka manam piemēram sekos visi pārējie “pret” balsotāji – referenduma boikotētāji.

Uzskatu, ka radusies situācija ir diezgan stulba, bet atbildību par šo nejēdzību uzņemās valsts galva Ivars Godmanis, visi Tautas Partijas rupori un visi pārējie parlamenta un valdības sēdētāji, partiju dalībnieki, kas popularizē aicinājumus neiet uz referendumu “boikotējot” to. Ja tiktu aicināti cilvēki iet un balsot pret, tad politiskie līderi būtībā nodrošinātu savas gribas izpildi – veicinātu pilsonisko sabiedrību aktivizējot vēlētājus un reizē panāktu, lai referendums norisinātos pēc viņu prāta. Viņi jau tagad aicina balsot pret, taču dara to, izmantojot zaudētāju metodes. Vai tiešām partijas, ar vēlētāju apjomu aptuveni 700 000 lielumā, negrib aicināt savus vēlētājus izpildīt viņu gribu arī balsojot un tādējādi nodrošinot uzvaru?

Šobrīd notiek kautkādas nesaprotamas medības – viens skrien un otram jāsāk skriet, tikai gadījumā, ja pirmais aizskries līdz punktam x. Tad, visdrīzāk, varētu būt par vēlu priekš otrā skrējēja, bet viņam jāmēro golgātas ceļš tādā pašā attālumā, cerot, ka paspēs aizskriet.

Vēl bēdīgāk ir tas, ka es prognozēju, ka vajadzīgais kvorums tiks savākts, jo balsotāju skaits par pensijām un apātiski riebjiot “pret-valdību” ir liels.

Lai veicas.

2 komentāri »

  1. Precīzi esi sapratis, apsveicu. Gluži manas domas.

    Komentārs by Jeremy — 2008-08-23 @ 12:39

  2. Ne vēlāk kā pusdienlaikā bija skaidrs, ka nav un nebūs.

    Komentārs by Ritvars — 2008-08-23 @ 19:31


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

