Viedumu Vietne ar Sandi

2008-08-5

Aizsardzības Ministrijas tankuparks

Filed under: Sadzīve — Sandis @ 19:46

Pirms kāda laika delfos izlasīju par faktu, ka Aizsardzības Ministrija atsakās no 77 saviem vecajiem automobīļiem, kas viņiem nav vajadzīgi. Likums par automašīnu “atbrīvošanu” no valsts iestādēm paredz, ka pirmās divas piedāvājuma nedēļas citas valsts iestādes izdara savus pieprasījumus uz šīm automašīnām. Pēc divām nedēļām, ja neviens nav pieteicies, es un tu varam iet un vairāksolīt iegūstot savā īpašumā. Diemžēl delfi nebija tik izsmeļoši savā informācijā kā vien “viens RAFs esot sadedzis”, tāpēc nācās meklēt pašam pilnu sarakstu ko tad īsti AM piedāvā. Uzrakstīju, saņēmu atbildi. Tagad varu iepazīstināt arī citus.

Sadalīju visu sarakstu pa automašīnu modeļiem, pievienojot klāt bildīti un zem bildītes sakārtojot automašīnas pēc izlaiduma gada. Krāsas neatbilst attēlotajām.

Vieglās automašīnas.

VAZ


VAZ-21011, leģendārā kapeika. Šis gan ir uzlabojums “klasiskajam modelim” ar ērtākām formām. AM piedāvā vienu 1981. gada izlaiduma modeli. Bilde no šejienes.


VAZ-2105 arī “Lada Nova/Junior”. Sākuši ražot kopš 1974. gada, standartā 1,2 litru motors. AM piedāvā vienu 1989. gada izlaiduma variantu ar oriģinālo konfigurāciju, vienu 1989. gada specifikāciju VAZ-21053 ar 1,5 litru motoru. Bilde no šejienes.


VAZ-2106. 1,6 litru motors, VAZ-2103 luksus versija. AM piedāvā vienu 1991. gada standarta modeli un vienu 1991. gada modifikāciju ar 1,3 litru motoru. Bilde no šejienes.


VAZ-2107 arī “Lada Riva”. Uzlabots 2106, ieliekot iekšā augstākus sēdekļus ar galvas palikni, oriģinālu radiatora redeli, “modernākus” pričendāļus, kā, piemēram, ērtāku tahometru. Modelis sākts ražot no 1982. gada. Sedans, standartā 1,5 litru dzinējs. AM piedāvā vienu 1992. gada 21074 modifikāciju ar 1,6 litru dzinēju. Bilde no šejienes.


VAZ-2108. Sākuši ražot 1984. gadā, pazīstams arī zem vārda “Lada Samara”. Domājams, 1,3 litru motors, divas sānu durvis, hečbeks. Pieejams viens 1990. gada izlaiduma variants. Bilde no šejienes.


VAZ-2109 jeb “Lada Samara”. No 2108 atšķiras ar piecām durvīm. Modelis sākts ražot 1987. gadā, standartā 1,3 litru motors, hečbeks. Kopš 1997. gada vairāk neražo. AM piedāvā vienu 1990. gada standarta modeli un divus 1994. gada VAZ-21091 specifikācijas. Bilde no šejienes.

GAZ


GAZ-24 sērija. AM piedāvā vienu 1986. gada un vienu 1985. gada GAZ-24-10, vienu 1990. gada GAZ-24-15, vienu 1975. gada GAZ-24-01 (modelis oriģināli domāts taksometriem).


GAZ-3102 ir luksusa sedans. AM piedāvā vienu 1987. gada modeli. Bilde no šejienes.

AUDI


100. AM piedāvā vienu 1985. gada modeli. Bilde no šejienes.

VW


GOLF. AM piedāvā vienu 1989. gada modeli, pieņemu, ka tas ir 2. Golfs. Bilde no Wikipedia


PASSAT. Komentāri lieki, 1988. gada ražojums. Bilde no Wikipedia.


JETTA. Dīvaini, bet AM pieder 1985. gada Jetta. Bilde no šejienes.

FORD


Oficiāli minēts kā “SKORPIO”, lai gan sliecos domāt, ka tas ir SCORPIO. AM pieder interesanta vieglo automašīnu kolekcija, kā piemēram, šis 1986. gada Scorpio. Bilde no šejienes.


GRANADA. Vairāk izskatās kā “muskuļu mašīna”, laikam armijnieki arī ir īsti mačo vīri un kādam bija jāpazīmējas ar šo te vāģi. Ražots 1979. gadā. Bilde no Wikipedia.


SIERRA. AM pieder viens 1986. un viens 1987. gada ražojums. Bilde no Wikipedia.

CHRYSLER


SARATOGA. Vēl viena ne-kara tehnika. Drīzāk limuzīns. Un kā amerikāņu mašīna drošvien ēd 15 litrus uz 100 km. 1992. gada ražojums. Bilde no Wikipedia.

Busiņi

RAF


RAF-2301. Šis modelis ir modificēts RAF-982-II, pievienojot 24. Volgas motoru. Ir pieejams viens 1991. gada izlaiduma eksemplārs.


Ātrās palīdzības mikroautobuss, modelis RAF-22031. Šis arī ir vienīgais modelis visā autoparkā ar piezīmi – nodedzis. Viens eksemplārs, 1992. gada izlaidums. Noteikti būs pieejams publiskajiem piedāvājumiem😉


RAF-220301. No 2203 atšķirās ar vēl labāku motoru un priekšējo/aizmugurējo buferu uzlabojumiem. AM piedāvā veselus četrus eksemplārus. Izlaiduma gadi: Vienam 1991. gads, trijiem 1992. gads.

Bildes un informācija ņemta no raf.ucoz.lv.

VW


Transporter. Busiņš. AM piedāvā vienu 1983. gada un vienu 1984. gada ražojumu. Bilde no Wikipedia

Džipi.

UAZ


UAZ-469. Līdz 70tajiem gadiem šis modelis skaitījās tikai “leģendārs krievu armijas simbols”, pēc tam kļuva pieejams arī plašākai sabiedrībai. AM piedāvā divus šādus modeļus ar 1983. gada un 1973. gada izlaiduma datiem. Bilde no šejienes.


UAZ-3151, uzlabots UAZ-469. Turklāt militārais modelis! Ja salīdzinoši labā tehniskā stāvoklī, šāda automašīna varētu būt pieprasīta. AM piedāvā vienu 1991. gada izlaiduma modeli. Bilde no šejienes.

VW


ILTIS. Militārais džips, pie tam tādus nesen varēja redzēt parādē! Laikam turbo-dīzelis. AM piedāvā piecus 1979. gada, divus 1980. gada, četrus 1981. gada un trīs 1982. gada. Bilde no šejienes.

LAND ROVER


109. Armijiekiem ir daudz džipi un šie varētu būt vieni no humpalām, ko Armijai sadāvināja neatkarības sākumos. Trīs ir 1982 gada, viens ir 1984. gada un vēl viens 1986. gada. Bilde no šejienes.

MITSUBISHI


L200. Džips, bet ne militārais. Pāris virsnieki drošvien braukuši kuiļus šaut Ādažu poligonā. 1983. gada izlaidums. Bilde no šejienes.

Autobusi.

LAZ


LAZ-695. AM piedāvā vienu 1988. gada modeli. Bilde no Wikipedia.

PAZ


PAZ-672. Autobuss. AM piedāvā vienu 1981. gada un vienu 1984. gada modeli. Bilde no šejienes.

SCANIA


K112. AM pieder 1984. gada ražojums šim tālbraucējam autobusam. Bilde no šejienes.

KAVZ


KAVZ-3270. AM piedāvā vienu 1990. gada modeli. Bilde no šejienes.

Smagās mašīnas.

GAZ


GAZ-52/GAZ-53 ir smagā automašīna, domājams, ar atvērto kravas kasti. AM piedāvā vienu 1992. gada modeli GAZ-52, vienu 1978. gada GAZ-53 un vienu 1985. gada GAZ-5312. Bilde no Wikipedia.


GAZ-66 ir smagā automašīna armijas vajadzībām ar dažādām konfigurācijām, kas ir uzmontēts uz karkasa. AM piedāvā divus 1992. gada GAZ-6611 (kravas kaste ar tentu), piecus GAZ-66 (domājams, ka ar slēgto metāla būdu vai kravas kaste ar tentu) ar izlaiduma gadiem: 1972., 1976., 1984. un divus no 1991. gada. Bilde no Wikipedia.


GAZ-3507. AM piedāvā vienu 1990. gada modeli. Bilde no šejienes.

GAZ nezināms. AM piedāvājumā bija viens GAZ ar nenoteiktu modeli. Tā valsts numurs ir LA-33 un izlaiduma gads: 1985. Izsaku minējumu, ka varētu būt GAZ-52/53 vai GAZ-66.

Viena no GAZ automašīnām var būt puspiekabju vilcējs.

ZIL


ZIL-130. AM piedāvā vienu 1971. gada modeli.


ZIL-131. AM piedāvā vienu 1972. gada un vienu 1977. gada modeļus.

Viena no ZIL automašīnām var būt puspiekabju vilcējs.

Bildes no šejienes.

IFA


IFA W50. Austrumvācijas automašīnu ražotāja kravas auto, drošvien ar tentu. AM piedāvā vienu 1985. gada modeli.

Piekabes


TZ 22. Masīvā benzīnvedēja puspiekabe drošvien ir pieāķēta GAZ vai ZIL vilcējam. Ar šito drošvien var dzīt krutku no Krievijas. 1995. gada ražojums – varētu būt lielisks pirkums. Bilde no šejienes.

Pēcvārds. Drošvien, ka automašīnas ir švakā vai vidēji labā tehniskā stāvoklī, tomēr entuziastiem varētu būt interesanti tikt pie džipiem un citām automašīnām. Šaubos vai kādam vajadzēs to lielo benzīna cisternu, lai gan… kas zin, varbūt kādai valsts iestādei vajag😀

10 komentāri »

  1. Labs, malacis par statistiku, ticu, ka ja pa blatam neaizies “godīgā solīšanā”, tad par Iltis un par Roveru būs interese!

    Komentārs by Antons XIV — 2008-08-5 @ 20:20

  2. VAZ-21011 nav kapeika, bet gan 11 modelis, kapeikai aizmugurējā lukturī nav tas kvadrātiņš vidū!

    Komentārs by atisx — 2008-08-5 @ 21:07

  3. jaa roveru arii nosoliitu ;d

    Komentārs by Grud — 2008-08-5 @ 22:11

  4. Mums (vienai no RTU fakultātei) kā reiz vajadzētu vienu žiguli studentu vajadzībām, a kāda ir tā procedūra, lai pēc tam varētu piedalītos solīšanā? Par to var kkur sīkāk izlasīt?
    Un cik nopratu, piedalīties solīšanā varētu tikai tad, ja neviena no valsts iestādēm nav iesniegusi iesniegumu, ja? Tas būtu tikai pēc divām nedēļām?
    Un saņemt ziņas no AM varētu caur to “oficiālas vēstules” formu, ko vini piedāvā savā lapā?

    šāda lieta reāli ieinteresēja, ja varētu dabūt pa kkādām mazām naudiņām kādu no šiem žiguļiem, būtu super, protams, nekādas garantijas par tehnisko stāvokli, bet tas būtu absolūti tas pats kā pērkot no parasta pārdevēja.
    Paldies jau iepriekš par iespējamām atbildēm,
    Aigars

    Komentārs by Aigars — 2008-08-5 @ 23:26

  5. Man tāda aizdoma, ka neviens neinformē, pašam jāinteresējas. Es, katrā ziņā, interesēšos un par to “kārtību” uzrakstīšu – gribētos tajā izsolē kautvai degunu apostīt. Drošvien, ka tiks uzstādīta arī kāda “sākumcena” un vajadzētu arī tehnisko kārtību tiem lūžņiem pārbaudīt. Galu galā tas ir armijas autoparks un kam (cik drausmīgi) tie visi žiguļi ir izmantoti – nav zināms.

    Starp citu, šim piedāvājumam vēl nav sākusies tā divu nedēļu atskaite. Citas valsts iestādes var pieteikties no brīža, kad ir izteikts paziņojums Valsts Sekretāru sanāksmē. Šis Aizsardzības Ministrijas piedāvājums ir iesniegts un tiks izteikts 7. augustā, tāpēc par to, cik automašīnas nokļūs izsolē, varēs uzzināt tikai no 21. augusta.

    Komentārs by Sandis — 2008-08-5 @ 23:51

  6. GAZ-3102 konfekte😉

    Komentārs by Piens — 2008-08-10 @ 11:47

  7. […] Rādās, ka Aizsardzības ministrija neplāno tuvākajā laikā pārdot privātpersonām kādu no 77 sarakstā iekļautajām mašīnām vai jebkādu citu transportu. Par to liecināja šodien man atsūtīta oficiāla vēstule: […]

    Pingback by Aizsardzības Ministrijas tankuparks 2 « Viedumu Vietne ar Sandi — 2008-08-26 @ 14:23

  8. […] nepatīk rīkot izsoles. Pats raksts cēlās no faktu secības, ka kopš es sakarā ar Aizsardzības ministrijas autoparka atsavināšanu uzzināju, kur atrodas atsavināmo mantu saraksts, reizi pa reizei turpināju ielūkoties kādas jaunas […]

    Pingback by Ministriju īpašumi ziemassvētkos « Viedumu Vietne ar Sandi — 2008-11-29 @ 16:42

  9. Pēējā bilde ar puspiekabi – tur ir vecias seglu vilcējs KRAZ-258, nevis GAZiks vai ZILs!!!! Gribētu redzēt to “speciālistu”, kurš to ir pierakstījis.

    Komentārs by Tālbraucējs — 2009-06-28 @ 8:46

    • Pēdējā bildē ar puspiekabi ir attēlota puspiekabe, kura pieāķēta KRAZ. KRAZ ignorēt, skatīt tikai piekabi.

      Komentārs by Sandis — 2009-06-29 @ 8:17


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Mainīt )

Connecting to %s

Create a free website or blog at WordPress.com.

%d bloggers like this: