Viedumu Vietne ar Sandi

2008-07-17

Fallout 3 priekšapskate

Filed under: Nekategorizēts — Sandis @ 15:42

Man ir visas tiesības būt neapmierinātam. Redzot Fallout 3 klipiņu, man rodas jautājums – cik spēcīgu datoru man tagad vajadzēs un cik daudz tur ir palicis no rpg. Es redzēju 3d šūteri, turklāt ar kroplīgu opciju notēmēt pa noteiktu vietu. Bet nu tā skraidīšana ar MiniGun neko labu neliecināja. Un kāda tur attiecība bruņām? Kad man bija rocket launcher un es sastapu mutantus, man bija power armor, kas jau tā reizēm neturējās pretī, ja skilli bija par vājiem. Šiten galvenais varonis, izskatās, šauj un šķaida tērpies leather armour!*(Fallout fani sapratīs)

Ehh, līdz rudenim tik tuvu, bet šitas turpinājums var būt pamatīga izgāšanās, ja vērtē iepriekšējo Fallout sēriju.

6 komentāri »

  1. Man gan patika, šāda veida rpg es jau sen gaidu. Vienīgais, kas mani nedaudz biedē ir FSP kopā ar turn based.

    Komentārs by asdfg — 2008-07-17 @ 17:00

  2. Fallout 3 HD treileris http://games.torrentz.lv/lv/content/fallout-3-24.7.2008
    taa jau ir ar taam speeleem peedeejaa laikaa, vairaak spiezh uz grafiku nevis uz geimpleju😦

    Komentārs by Jurchiks — 2008-08-29 @ 2:04

  3. njaa, vecās labās vērtības laikam nebūs Fallout 3.
    Pēc treileri spriežot, izskatās ka būs kārtējā šaušanas spēle un rpg stilaa spēle vairs nebūs… Jāgaida kad iznāks, tad varees redzēt kas tad tur ir palicis un kas nav!!!!

    Komentārs by Kaspars — 2008-10-13 @ 2:40

  4. Pēdējās ziņas lasīju, ka izsakās, ka šitas esot 3D šūteris uz stipriem rpg pamatiem. Nezinu kā to lai nosauc.

    Komentārs by Sandis — 2008-10-13 @ 14:13

  5. Lai ko arī “Ziņās” neteiktu, tas nav Fallout🙂

    Komentārs by N.R. — 2008-10-31 @ 10:59

  6. Apskatīju dažādas spēļu apskatu lapas, piem, gamespot. rādās ka šobrīd vērtējums par spēli dalās divās daļās. Tie, kas ir spēlējuši fallout 1 & 2, liek ļoti zemu vērtējumu un norāda, ka spēle ir vienmuļa un vajadzēja būt daudz daudz “dziļākai”. Tie, kas nav spēlējuši fallout 1 & 2, liek ļoti augstus vērtējumus, norādot uz to, cik brīnišķīga spēle (šūteris) un kādi smuki grafiskie efekti.

    Pats vēl neesmu mēģinājis un, iespējams, arī nemēģināšu.

    Komentārs by Sandis — 2008-11-1 @ 18:44


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

