Viedumu Vietne ar Sandi

2008-06-21

Ekstāze :)

Filed under: Nekategorizēts — Sandis @ 19:03

Huh, izskatās ka sesiju esmu nokārtojis bez neviena parāda. Pilnīga nemācīšanās ir atmaksājusies – esmu students budžetā arī uz nākamo gadu. Atvieglojums, apmierinātības sajūta, pārākuma sajūta 🙂

Otrā ekstāze ir braukt ar auto. Kopš “atsēdināšanas” (sēdināto variantu pārtaisīt par normālo) un riteņu noregulēšanas (izrādās kreisais priekšējais ritenis bija iešķībs un mani vilka uz vienu sānu) braukt ir kļuvis vienkārši ideāli. Līganas kustības, žiperīga braukšana. Tikai ātrumu gan man negribās palielināt vairāk par 100km/h tīri ekonomisku apsvērumu dēļ – pagaidām tad ar visu inflāciju sanāk aptuveni 5 lati uz 100 kilometriem. Ja brauc ātrāk – sanāk dārgāk.

4 komentāri »

  1. Hmm, ar ko tad tu brauc? Ar mopēdu, vai? Man ja sanāk 10 Ls/100 km, tad es esmu braucis ļoti ekonomiski… :S

    Komentārs by Salavecis — 2008-06-21 @ 23:38

  2. man arī sanāk 5Ls/100km, pat mazliet zem. Tiesa, braukāju lielākoties maršrutā Rīga-Ogre. Un man ir auto nevis mocis.

    par atsēdināšanu – apsveicu. tad beidzot vari pāri bruģētajiem tiltiem braukt 😀
    par sesiju – vienā no iepriekšējajiem rakstiem kāds žēlojās, ka bezmazvai galva no mācīšanās kūpot. a tagad “pilnīga nemācīšanās”…

    Komentārs by Agzas — 2008-06-22 @ 0:03

  3. Salavecis: VW Bora, 99 gada, 2 litru motors. Tie 5ls uz 100km ir ārpus apdzīvotām vietām. Pa pilsētu drošvien būs vairāk, bet braukšana ar ātrumu 90-100 ļoti ekonomē.

    Agzas: jā, VEF tiltu tagad varu šķērsot. Vienreiz jau to paveicu, bet vienalga liekas, ka tas tilts ir ļoti briesmīgs, vēl briesmīgāks nekā tilts pāri dzelzceļam pie Brasas stacijas.
    Sesijā es mācījos apmēram uz vienu eksāmenu no trijiem. Galva kūpēja no tā, ka bija jāpatur atmiņā eksāmenu grafiks, lai kādu neizlaistu, jāstreso par iznākumiem un jāmācās visādas nejēdzīgas lietas tajos priekšmetos, ko es mācījos.

    Komentārs by Sandis — 2008-06-22 @ 8:21

  4. kaut ko tādu pirmo reidz dzirdu 😀 galva kūp no mācīšanās sesijai, jo jāatceras sesijas grafiks 😀

    Komentārs by Laura — 2010-01-22 @ 10:58


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Komentēt

WordPress.com blogs.

