Viedumu Vietne ar Sandi

2008-06-18

Pēdējā stundiņ’ klāt

Filed under: Sadzīve — Sandis @ 15:13

Pēdējās nedēļas man iet “jautri” visās iespējamās izpausmēs. Pats galvenais traucēklis ir saukts vārdā sesija un sesijā man vēl ir atlikušas divas dienas. Datorzinātņu pirmais kurss ir īsts sviests un pilnīgs pizģec pavasarī. Viena kursa aprakstā pat ir forši pateikts: sakarā ar to, ka studentiem ir radusies pārslodze, mēs samazināsim kontroldarbu apjomu. Nais. Nepatīk man šitāda sistēma, kas rada “pārslodzes”, tas vien norāda, cik “labs” ir šāds kurss.

Pārslodze ir aptuveni tāda, ka nevar pacelt acis no grāmatām. Grāmatas/lasāmie papīri/ekrāni ar programmām mainās, nekas cits nē. Varētu iebāzt ānusā biljarda kiju un paeksperimentēt vai es atceros kas ir Greibahas nominālforma vai nē.

Ja reiz es mācos, varētu rasties jautājums, ko tad es stresoju. Īstenībā es nemācos, tie kas mācās izskatās pēc zombijiem. Es pārsvarā cenšos izbraukt uz savu studenta pieredzi, tie, kas tikko no vidusskolas, gan saņem sejā pēc pilnas programmas. Kopumā sesija rādās pozitīvās gaismās, jo par brīnumu esmu nokārtojis Matemātikas analīzi no kuras lielāko tiesu nerubiju un integrāli redzēju toletē uz sienas.

Vēl atlicis viens eksāmens, viens kontroldarbs un uzzināt divas nezināmas atzīmes.

Sesijas papildnotikumi – biju liecināt uz policiju, izkausēju saldējumu mugursomā, man nozaga lietussargu, apdegu sauļojoties, apmeklēju pēdējo deju nodarbību pavasarī.

Un ko tad es esmu ieguvis pa vienu gadu, ko es uzskatu par svarīgu? Ļoti minimālas iemaņas Unix (nevis man iemācīja, bet pateicoties universitātei es ar to čakarējos un pats mācījos), dziļāku izpratni par datora uzbūvi un tā procesiem, pamatus programmēšanai OOP. Un tas arī viss, pārējais man liekas priekš kaķiem.

5 komentāri »

  1. Vai liecināšana policijā un lietussarga zādzība tieši tādā secībā notika mums, parastajiem mirstīgajiem, vai arī tiem, kas ceļo ar ātrumu, kas pārsniedz gaismas ātrumu?

    Komentārs by TheVAL — 2008-06-18 @ 17:52

  2. no vienas puses es tev piekrītu – pati esmu cauri gājusi. No otras puses – universitātē pasniedzēja uzdevums nav mācīt studentus, bet gan stāstīt studentiem. Jāmācās viņiem ir pašiem.
    Manā pirmajā kursā semestra laikā bija daudz mājasdarbu, no kuriem bija atkarīga exa atzīme, tādēļ sesijā pārslodze neradās.

    Komentārs by Agzas — 2008-06-18 @ 22:15

  3. Turpināsi mocīties?

    Komentārs by holmss — 2008-06-18 @ 22:50

  4. theval: jā, tieši tādā secībā. liecināšana ar lietussargu nav saistīta.
    holmss: ja palikšu budžetā, tad turpināšu, ja nē – tad nē (padomāšu)🙂

    āā, un vēl viens svarīgs notikums: es atsēdināju mašīnu!

    Komentārs by Sandis — 2008-06-19 @ 10:22

  5. Ir vajadzīgs vispār kaut ko šādu mācīties, ja jau nav nekādas jēgas?

    Komentārs by MrSmith — 2008-06-20 @ 8:13


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Komentēt

WordPress.com blogs.

