Viedumu Vietne ar Sandi

2008-06-14

Kosmopolitēns un dekoltē

Filed under: Izklaide — Sandis @ 11:42

Nesen braucu sabiedriskajā transportā stāvot pie pasažieru sēdekļiem. Sieviete, kas sēdēja krēslā man priekšā, cītīgi ķīķerēja kautkādu žurnālu, kas velāk atklājās esam Kosmopolitēns (pieņemu, ka jaunākais). Mana uzmanība no sākuma bija pievērsta faktam kā tādam, ka viņa lasa, bet tad interese pastiprinājās par to kas rakstīts, kad viņa atšķīra lapu kurā bija, šķiet, 8 krūšu fotogrāfijas.

Visās foto bija redzama viena un tā pati sieviete. Katrā bildē viņai bija uzvilkts cits apģērbs ar dekoltē, kas “parādīja” šīs te krūtis. No tāda viedokļa nekas īpašs – parasts V veida izgriezums, kas sākas pie kakla un beidzas pāris cm zem krūšu viduslīnijas. Modele – sieviete ar fotošopisko vai īsto iedegumu un ēnojumu uz krūtīm, kas lika izskatīties vai patiešām bija aptuveni B+ izmērā. Ēnojums redzamo krūšu kausiņu sānos bija ļoti izteikts, principā, modele atspoguļoja labākos “sexy” standartus, kādi vien var iedzīt kompleksos – viltotu izskatu.

Raksta virsraksts bija diezgan daiļrunīgs: “cik dziļš dekoltē ir atbilstošs noteiktām situācijām” (vai apmēram tā). Es arī pamēģināju uz aci nomērīt cik liels dekoltē tad “esot” vajadzīgs. Es pārlūkoju vienu reizi, nonācu nesaprašanā. Pārlūkoju otru reizi, cerībā, ka esmu kļūdījies un neredzējis. Nekā, viss pareizi. 7 no 8 bildēm dekoltē dziļums bija identisks! Precīzi ar tieši tādu pašu dekoltē var iet kā uz bērēm, tā uz darbu, tā figviņzin kur. Vienīgais izņēmums bija “drauga kāzas”, kur dekoltē dziļums aizsniedzās zem krūtīm.

Neskatoties uz to, ka Kosmo piebāž veselu lapu atvērumu pilnu ar saturu, kas atkārtojas (laikam nav ko drukāt), man panesās domu vilnis par attēlu ar kādu dekoltē var iet uz bērēm un darbu. Ja šādi saģērbusies sieviete atnāktu uz bērēm un es būtu mirušā tuvs radinieks, man gaužam maz interesētu viņas izceltie pupi. Ja es būtu attāls radinieks, drošvien, ka varētu padomāt arī par pupiem. No sieviešu viedokļa drošvien tiktu salīdzinātas kleitas arī pa tēmu “rekā viņa izrāda savus pupus ar to (insert audums) (insert style) kleitu un cik viņa labāk to dara par manu (insert style) (insert audums) kleitu”, lai gan stipri šaubos, ka tuvās mirušā radinieces spēs arī par to padomāt. Ideja par “atnesīsim sexy uz bērēm” man pašam nekādi nepatīk.

Šaubos vai ar tādu dekoltē kā “var” iet uz bērēm var arī iet uz darbu. Ja šāda persona apkalpo klientus, korporatīvajā pasaulē man rastos nepareizs priekšstats par uzņēmumu. Varu minēt piemēru ar banku apkalpojošo personālu – viņām dekoltē vispār nav, bet ir ieturēts konservatīvs stils. Es nespēju atcerēties, kurā vietā apkalpojošais personāls man būtu demonstrējis dekoltē. Laikam jau nekur. Ja strādā birojā un tur ir arī brīvi vīrieši, noteikti, ka viņu un dekoltē nēsātājas darba produktivitāte kristos, jo vairāk laika tiktu pavadīts kopējās sarunās un joku plēšanā (tā kā brīvie vīrieši vēlēsies pavadīt laiku dekoltē tuvumā tb. priekšā). Ja sieviete strādā praktiskajā rūpniecībā, manliekas, šeit tam nav nozīmes. Strādājot par šuvēju maza ūķītī drošvien, ka ir izdevigāk vilkt dekoltē, lai vasarā nepārkarstu, taču strādājot par krāsotāju noteikti tiks vilktas visapsedzošas drēbes.

Protams, strādājot uz “ielas” dziļi dekoltē der ideāli.

Ak jā, nevienā no Kosmo astoņiem attēliem modelei nebija krūštura (ja nu vienīgi tās atsevišķās bļodiņas) un nevarēja arī būt, jo ar tik dziļu dekoltē krūštura bļodiņu savienojošā lencīte viennozīmīgi būtu redzama. Tas jau vien man pazaudēja visu ticamības momentu reālai pielietojamībai (tb iespējai ko tādu redzēt arī dzīvē).

Var jau būt, ka ar šādu ilustrāciju kopumu sievietēm ar skaistiem attēliem tiek zombēts pamatfakts – “Dekoltē uz baļļuku vari vilkt dziļāku, visur citur vienādu”. Man sanāca 1, 2, 3… 9 vārdi. Kosmo tam vajadzēja 2 A4 lapas ar ilustrācijām. Vai visu Kosmo varētu satilpināt uz vienas A5 lapas?

3 komentāri »

  1. Sandi! Redz, kas notiek, ja neizlasa rakstu līdz galam :D… Iznāk pārpratums… raksta sākumā ar diezgan palieliem burtiem (pēc virsraksta) bija rakstīts – tā izskatītos sievietes dekoltē, ja to vīriešiem būtu teikšana (vai kaut kā tml, precīzi vairs neatceros)) 😀

    Komentārs by Thezeezee — 2008-06-14 @ 21:09

  2. to sīko druku es tiešam nevarēju saskatīt :DDD

    Komentārs by Sandis — 2008-06-14 @ 21:32

  3. Nekas!Pieņemsim,ka citi arī nepamanīja to sīko druku 😀

    Komentārs by crecker — 2008-06-14 @ 23:20


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Komentēt

WordPress.com blogs.

