Viedumu Vietne ar Sandi

2008-04-17

E-lietu ministre un zemeņu kūka

Filed under: Politika — Sandis @ 12:08

Es kautkā palaidu garām vai arī tiešām neviens no blogosfēras nesekoja līdz mūsu e-lietu ministres Gudeles epopejai ap zemeņu kūku?

Pat ja es kautko palaidu garām, cik interesanti, ka mūsu “datoriķu” ministrijas darbinieki atstājuši lietiskos pierādījumus e-pastu veidā. E-pakalpojumi, kā sapratu, tikuši attīstīti šauru personu lokā, kamēr visa ministrija ēdusi kūku pa 700 latiem. Es nez kā ir ar tām kūkām, bet 700 lati man liekās tāda summa ka varētu pabarot salīdzinoši lielu kompāniju. Līdz šim man bija izpratne, ka e-lietu ministrija tāda niecīga struktūra vien ir – savā būtībā neredzama, uz kopējā fona reti kad izceļās, gandrīz neviens nezin ar ko nodarbojās. Bet nē, izrādās viņi ēd kūkas. Visu to notikumu fonā Gudele tā arī neaizies pēc šī skandāla, lai gan stipri iedragājusi kopējo datoriķu prestižu. Daudz foršāk būtu, ja virsraksts vēstītu “Gudele iztērējusi 700 latus par aliem kopējā biroja lanpārtijā.”

Komentēt »

Vēl nav komentāru.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

