Viedumu Vietne ar Sandi

2008-04-13

Projekts nav pazudis

Filed under: Tech — Sandis @ 18:32

Vakar man prasīja, vai tad vispār mans projekts (tas ar to serveri) vispār vēl turpinās. Kad es pārvaicāju, kālab lai neturpinātos, atbildēja, ka es taču blogā esmu ierakstījis, ka esot apstājies un tā. Patiešām, es neesmu ievietojis turpinājumu, kas pavēsta kā, kas un vai vispār man turpinās.

Tad nu tā – bija problēma ar nobrukušu disku. Disks tika nomainīts un no šī apstākļa es ieguvu vairākas atziņas. Pirmā – vajag monitorēt raida stāvokli. Otrā – man tagad ir ideāla nobrukušu disku nomaiņas procedūra. Tā kā es iegādājos vēl vienu disku un uzstādīju to paātrinot servera atgriešanos datu centrā, tad vēlāk pret garantiju atgrieztais cietais disks tagad stāv rezervē. Līdzšinējais downtime šīs problēmas dēļ bija 3 dienas – galīgi nepieņemami. Ar lieku cieto disku šai problēmai vajadzētu turpmāk risināties izslēgšanas, ieslēgšanas un fiziskas disku nomaiņas ilgumā.

Es esmu uzstādījis ftp, apaci, php un mysql datubāzi – visu iepriekš plānā izvirzīto. Uzstādīšanas ilgums gan bija drausmīgi ilgs, jo pašam bija paralēlie darbi īstajā darbavietā.

Vēl man pieprasīja cms Typo3 – tas arī vēl jāuzstāda. Gribētāja diezgan zinoša, tā ka gan jau būs labs.

Tā arī nespēju nokonfigurēt pam_abl moduli un dumjie boti savus attakus veic kādas 3 minūtes līdz liekas mierā.

Pirmdien plānoju iesniegt papīrus VID’ā, lai varētu parakstīt līgumus.

Tas tā kā pagaidām arī viss.

1 komentārs »

  1. Uz to typo3 neiespringsti.

    Komentārs by Zete — 2008-04-14 @ 8:32


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

