Viedumu Vietne ar Sandi

2008-03-17

Asinssūcēji

Filed under: Sadzīve — Sandis @ 16:15

Zvana mans telefons, nepazīstams numurs. Paceļu:
– Hallo?
– Labdien! Vai es runāju ar Sandi?
– Jā.
– Ļoti patīkami, te Jums no Hansabankas zvana Ināra. Vai Jums ir laiks sarunai?
Te es jau sāku domāt, wtf man bankā notiekas, kādi limiti pārsniegti un vai tikai es kautko neesmu aizmirsis.
– Jā, ir laiks.
– Es Jums gribu piedāvāt Patēriņa kredītu, vai Jums interesē kautkas tāds?
– Uz redzēšanos.
– Saprotu.
– Varat savā klientu datubāzē atzīmēt, ka es nevēlos saņemt nekādus kredītus.
– Labi. Patīkamu Jums dienu!

Es šito uztveru tāpat kā jebkuru spamu manā pastkastītē. Šajā gadījumā man zvana un prasa vai man ir laiks sarunai. Tā kā tā ir banka, es sagaidu, ka saruna būs par kādām ar mani saistītām lietām, piemēram, kāds iztukšojis bankas kontu, man pienākas kautkādas atlaides. Bet ne jau spams pērciet mūsu kredītus. It sevišķi laikā, kad valstī ir milzīga inflācija, man vēl piedāvā ņemt kredītus.

8 komentāri »

  1. Aha, zināma lieta. Kaut kad ziemā arī man zvanīja ar tādu pašu piedāvājumu un aptuveni tāpat arī atbildēju. Tomēr vistrakākais gadījums bija, kad saņēmu līdzīga satura zvanu (nepieminu vairs no kāda uzņēmuma), bet vakarā – ap kādiem septiņiem. Tā vispār ir neiedomājama bezkaunība.

    Komentārs by krizdabz — 2008-03-17 @ 16:19

  2. un tagad tevi viņi iemetīs shitlistā😀

    Komentārs by Māris — 2008-03-17 @ 16:34

  3. nu es nez… Man jau ar tām dāmītēm patīk parunāties – tik foršas balstiņas un vienmēr viņas tik laipnas, lai gan uz katru nepazīstamu numuru es satrūkstos😀
    Bet nu padomā pats – a ja nu reāli vajag un pat neesi iedomājies par tādu patēriņa kredītu. Man, redz vienu brīdi reāli vajadzēja lieku naudu un nekādus kredītus baigos negribēju, a piezvana man meitene no HB un saka, mēs pārskatījām jūsu overdrafta iespējas un varam piedāvāt tādu un tādu summu – da es tajā pašā dienā biju bankā, jo, redz, man uz sitienu vajadzēja…

    Es tikai gribēju pateikt to, ka uz šiem zvaniem skatos pozitīvi. Negatīvi skatos uz tiem, kas piedāvā katu kādas reklāmas, ievietot uzņēmuma info kādā katalogā, mēbeles utt!

    Komentārs by koko — 2008-03-17 @ 16:37

  4. Tie ir tie saucamie servis zvani kur bankas zvanu centri apzvana klientiņus kam kontā kaut kas daudz maz apgrozās. Daudziem krīt uz nerviem, bet viena liela daļa piesakās. Pie kājas inflācija.

    Komentārs by Melnā Mamba — 2008-03-17 @ 16:46

  5. Man arī zvanīja. Es gan biju nedaudz laipnāks, jo tie operatori jau nav vainīgi – darbs viņiem tāds🙂 Teicu, ka šobrīd nemeklēju ne hipotekāro, ne patēriņa kredītu, bet tad, kad vajadzēs, tad noteikti iešu pie viņiem neuzaicināts.

    Komentārs by Reinis Traidās — 2008-03-17 @ 17:19

  6. Nu es ari iesākumā šitādiem atbildēju pieklājīgi, bet kad atteikumam seko jautājums “Kāpēc?” tad gan gribas rupji lamāties. Kapē, kapē, sasodīts, dura – tapē, ka māku ar algu izdzīvot.😡

    Komentārs by Zete — 2008-03-17 @ 19:28

  7. Jā, man arī nepatīk, kad man jautā – kāpēc? Bet kopumā izturos neitrāli, nevienam kredītam vēl neesmu pieteicies, bt man arī visādas krutās kartes ik pa laikam piedāvā, tad risinājums ir viens – ja kaut kas jāmaksā, tad nē, ja pa brīvu, tad dodiet tik šurp. Tā atkal Ego karti pirms mēneša sagrābos😉

    Komentārs by TheVAL — 2008-03-18 @ 13:02

  8. man arī šie zvani liekas ok. Bet maniem atteikumiem parasti jautājums “kāpēc?” neseko. Pēdējoreiz atbildēju, ka tuvākajā laikā nevajag, bet ja kas – zināšu.

    Komentārs by Agzas — 2008-03-20 @ 20:17


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

