Viedumu Vietne ar Sandi

2008-02-1

nekur.lv jauns dizains

Filed under: Tech — Sandis @ 16:28

Mans viedoklis: man nepatīk.

Kāpēc? Tāpēc, ka viss liekas ļoti saspiests un acij nav vieta, kur elpot. Vai arī tieši otrādi – visur sķiet teksts un acij nav sistemātiskas līnijas kur izsekot līdzi. Lielās bildes pie 24 st populārakajiem rakstiem rada nepatīkamu izskatu, ka ir divu sleju lapa, kur viena sleja nav redzama. Toties viss itkā iekļaujās Web 2.0 izskata tradīcijās🙂

Netieku iekšā ar savu wordpress.com OpenID. Jaunā versija vismaz glīti izmet, ka “ir neizstrādāts” nevis “ir kļūda”.

Pozitīvi – man patīk apaļās kastes zem raksta virsraksta. Negatīvi – lielais virsraksts ir iepriekšējā “telpā” kopā ar augstāko rakstu. Varbūt to kasti vajag zem raksta?

24h lasītākais – vai tiešām vajag visu rakstu parādīt? Varbūt vajag tikai raksta virsrakstu un kautkādu statistisko informāciju, piemēram, Rakstelis – 40 lasījuši – 20 spieduši uz bildēm utt. Tad arī varētu sakrāmēt kopā gan 24 h topu, gan 7 dienu topu pirmajā lapā, gan palielinātu redzamo ierakstu skaitu katrā no tiem.

Itkā jau liekas – baigi forši, jauna versija utt, laacz nopietni pacīnījies, ieguldījis darbu, bet es šitā nolieku. Bet ja man no pirmā uzmetiena nepatīk, vai man klusēt? Laacz liekas saprātīgs cilvēks, gan jau spēs pieņemt vienu sīku “pret” balstiņu un varbūt pat kautkam piekritīs. Nu ja nepiekritīs – lietošu kā ir🙂

3 komentāri »

  1. Manas domas sakrīt ar Tavējām. Man arī jaunais dizains liekas “pasmags”. Vienkārši skatos un tāda smaguma un nesaprašanas sajūta🙂. Varbūt ar laiku pieradīšu un nekas, bet vecais dizains bija “tīrāks un acij tīkamāks”🙂.

    Tās 24h lasītākie raksti arī liekas ka bildes (un citus multimēdiju sviestus) vismaz vajadzētu izravēt🙂.

    Komentārs by jk — 2008-02-1 @ 16:57

  2. man arii acij nepatik, nevar vairs normali parskatit visu

    Komentārs by pelmo — 2008-02-1 @ 17:03

  3. Līdzīgi arī es domāju, lai gan kopumā patīk:
    http://web.hc.lv/dizains/zinas/nekur.lv-jauna-versija/

    Komentārs by deni2s — 2008-02-1 @ 17:06


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Komentēt

WordPress.com blogs.

