Viedumu Vietne ar Sandi

2008-01-31

Ko grib sievietes dažādos vecumos?

Filed under: Izklaide — Sandis @ 17:13

16 gados:
1. Lai būtu skaists.
2. Lai viņam būtu mašīna.
3. Lai es viņam daudz nozīmētu.

22 gados:
1. Labs cilvēks.
2. Apburošs un izglītots.
3. Pelnīt protošs.
4. Maigs un akurāts.
5. Gudrs.
6. Atlētisks.
7. Protošs stilīgi ģērbties.
8. Skaistākos dzīves momentus cienošs.
9. Pārsteigumu pilns.
10. Neapšaubāms un romantisks mīļākais.

32 gados:
1. Lai pienācīgi izskatītos, vēlams ne plikpauris.
2. Lai atvērtu man durvis priekšā un paliktu krēslu, kad es apsēžos.
3. Lai viņam pietiktu naudas romantiskām vakariņām.
4. Lai viņš smietos par manām anekdotēm.
5. Lai palīdzētu man nest somas ar produktiem.
6. Lai viņam būtu kaut viens uzvalks.
7. Lai viņam patiktu mājās gatavots ēdiens.
8. Lai atcerētos dzimšanas dienas un gadadienas.
9. Lai viņam gribētos seksu kaut vienreiz nedēļā.
10. Lai viņš mazgātos.

40 gados:
1. Lai viņš nebūtu pavisam briesmīgs, lai arī par daudz spalvains.
2. Lai būtu pastāvīgs darbs.
3. Lai šad tad uzaicinātu mani uz vakariņām.
4. Lai apstiprinoši mātu ar galvu, kad es runāju.
5. Lai atcerētos anekdošu nobeigumus.
6. Lai būtu pietiekami vesels, lai, piemēram, mēbeles pārbīdītu.
7. Lai nēsātu kreklu, kas apslēpj viņa vēderu.
8. Lai neaizmirst nolaist poda riņķi.
9. Lai skūtos lielāko daļu brīvdienu.

55 gados:
1. Lai izrautu matiņus no nāsīm un ausīm.
2. Lai publiski nelamātos un nekasītos.
3. Lai viņam būtu kaut jebkādi ietaupījumi.
4. Lai nestāstītu vienu un to pašu anekdoti pārāk bieži.
5. Lai kādreiz arī izlīstu no gultas brīvdienās.
6. Lai nēsā tīru apakšveļu un nevelk dažādas krāsas zeķes.
7. Lai viņam garšotu labs nopērkamais ēdiens.
8. Lai atcerās kā kuru sauc.
9. Lai dažkārt arī noskujas.

65 gados:
1. Lai viņš nebiedētu bērnus.
2. Lai viņu nevajadzētu uzturēt.
3. Lai viņš nekrāc skaļi.
4. Lai atcerētos, par ko īsti smejas.
5. Lai būtu pietiekami vesels, lai pats varētu piecelties.
6. Lai valkātu vismaz kautkādu apakšveļu.
7. Lai atcerētos, kur licis zobu protēzes.
8. Lai mani atpazītu.

75 gados:
1. Lai elpotu.
2. Lai trāpītu podā.

Iz vecajiem draugiem.lv dienasgrāmatas arhīviem.

5 komentāri »

  1. Njā, 22 gadi patiešām nav labs vecums, te vēl viens pierādījums..

    Komentārs by TheVAL — 2008-01-31 @ 18:11

  2. Pirmais galīgi garām (Par 16 gadiem), bet otrais so, so – vajadzētu šo to pielikt, šo to atņemt (par 22 g).. pārējos vēl neesmu pārbaudījusi😀
    Kad būs saraksts – ko vēlas džeki dažādos vecumos?😀

    Komentārs by thezeezee — 2008-01-31 @ 21:32

  3. man gan liekas tas par tiem 22 ir diezgan preciizi

    Komentārs by laura — 2008-02-1 @ 9:43

  4. Tas jau cik nobriedušas tās sievietes😀😉😛

    Komentārs by Salviz — 2008-02-1 @ 14:03

  5. nav taisniba.. man ir 15 gadi, tacu man neinterese puisu masinas.. man vairak interese fiziskas un un parastas attiecibas.. un par smukumu.,. katrai sava gaume.. man teiksim patik emo..

    Komentārs by fenixa — 2008-02-15 @ 22:34


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Komentēt

WordPress.com blogs.

