Viedumu Vietne ar Sandi

2007-12-28

Vīrieša platās kājas

Filed under: Sadzīve — Sandis @ 15:36

Pēc ilgāka laika pārtraukuma sērfoju pa draugiem mēģinot atgūt zaudēto un iemetu acis “Parunāsim?” sadaļā. Kāds vīrietis uzrakstījis rakstu atbildē par sev sūtīto vēstuli ar jautājumu par vīrieša platajām kājām. Kāda sievišķā būtne bija atsūtījusi raudu vēstuli, par to ka sēžot sabiedriskajā transportā (mikriņā), vīrieši izpleš savas kājas un traucē viņai sēdēt. (Raksts sadaļā Viņš&Viņa, autors Rolands Jaunākais, virsraksts: Atspere starp kājām).

Autors atbild šai būtnei, pamatojot, ka vīrieši to dara, jo tā ir pierasts, viņi ir psiholoģiski atvērtāki nekā sievietes, tēlo mačo, iekaro savu dzīves telpu. Komentāros, šķiet, zinoši vīrieši un sievietes izsaka vēl divus svarīgus apsvērumus: vīriešiem tur starp kājām kautkas ir un tas prasa vietu kā arī nepieciešams olām uzturēt -1 grādu no ķermeņa temperatūras, tāpēc viņi “vēdina”.

Tiktāl es atstāstu rakstu un komentārus. Mana pieredze iekļauj vēl vienu svarīgu apsvērumu – vīrietis nevar apsēsties ar saspiestām kājām sabiedriskajā transportā. Esmu mēģinājis, man nesanāk. Vieglāk ir aizsūtīt ceļgalus uz priekšējā krēsla vienu un otru malu, lai iegūtu šādu tādu komfortu – savādāk man neērti jāsēž taisnu muguru. Sievietēm gan ar kāju nebāžos virsū. Viņām ir sava blakussola daļa, gan man ir vieta un pozīcija, lai vēdinātu visu, kas vajadzīgs. Lielāka problēma patiešām ir vēl garāka auguma vīrieši un masīvāki vīrieši, kuri vēl vairāk nevar iebrīvēt sevi tajā mazajā solā (kur nu vēl mikroautobusā) un ir spiesti plest kājas blakussēdētāja teritorijā. Vēl ir tā sauktie riebekļi “krutie džeki”, kas nesēž, bet gulšņā krēslos, noslīdējuši līdz izkrišanas robežai.

It sevišķi pasākumos man nekad nav paticis sēdēt blakus diviem vīriešiem, jo, ja sēdēšana notiek saspiestos apstākļos, tad obligāti drīz sākas cīņas par tiesībām atvērt kājas plašāk nekā ir blakussēdētājam.

Bet nu sievietes jau ar nav dieva gosniņas. Viņu standarta pozīcija – kopā saliktas kājas sargājot savu olšūnu siltumu – tā traucē priekšā sēdošajiem, kad ceļgali ieurbjas viņu krēslā masēdami visas ribas. Dažas arī ir dikti riebīgas “krutās mazās meitenes”, kas atstutē visu apakšstilbu pret priekšējo krēslu un izgāžas savā krēslā. Man nav skaidrs ko tāda pozīcija viņām dod, bet, ja es sēžu priekšējā krēslā, man tas dod divus baļķus lāpstiņās.

Visbeidzot, par pārējiem komentāriem mani komentāri. Raksts izsauca kārtējo villošanos “mans dzimums ir vislabākais”, kurā alfa tēviņi un alfa mātītes pierāda savu eksistenci noliekot otru.

  • “KAD MAN UZNĀK LUSTE, TAD ES IZPLESTO VĪRIEŠU KĀJIŅĀM UZMETU VIRSŪ SAVUS IEPIRKUMU MAISIŅUS, LAI PIERAUJAS…”
    Tieši šādi ar lieliem burtiem kāda palielina impotenci mūsu vidū…
  • “Varu teikt tikai viienu– vīrieši ir neiejūtīgi un uztraucās tik par savu komfortu(transtportlīdzekļos).
    Ja blakus draudzene–tad cita lieta.”
    Īstenībā, ļoti patiesi vārdi. Vēl vakar atminos sevi sēžot kopā ar draudzeni ar kopā saliktām kājām… tikai tās kājas bija tādā leņķī, lai es atkal varētu iegrozīties starp krēsliem.

Vai tad neesat manījuši sabiedriskajā transportā, ka sievietes labprātāk vispār vēlas sēdēt kopā ar sievietēm, bet vīrieši ar vīriešiem. Gluži tā kā mazajās klasītēs. Bet kad sasēžas kopā, tad pukojas par otra dzimuma paradumiem, ka tas nav tāds kā pukotāja dzimumam. Katram savs suns tuvāks, lai vai cik blusains tas būtu.

4 komentāri »

  1. Man arī savs suns tuvāks!

    Bet ar tantām tā ir, jā, kaut kāda nenormāla parādība, ka vienmēr jātura kājas kopā. Piem, ja ir divi gari soli, uz kuriem jāsēž divās rindās, ar sejām pret sejām, tad kājas vispār nav, kur likt. Vienīgais saprātīgais risinājums tad ir likt kājas pamīšus – katru ceļgalu starp pretī sēdošo purnu ceļgaliem. Bet, ja pa starpu gadās kāda tanta, kas atkal ceļgalus tur kopā, tad līdz ar to arī viss atkal izjaukts 😀

    Komentārs by edgarsr — 2007-12-28 @ 16:05

  2. Atceries studbata laikus :D?

    Komentārs by Salviz — 2007-12-28 @ 16:24

  3. ~ arī 😉

    Komentārs by edgarsr — 2007-12-28 @ 20:14

  4. atcerējos par Sanda raxtu: http://dl.ziza.ru/other/112007/02/pics/44_pics_60512.jpg

    Komentārs by Salviz — 2008-01-4 @ 16:28


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

