Viedumu Vietne ar Sandi

2007-12-9

Sīkie sunīši

Filed under: Cult.Pop. — Sandis @ 21:16

Eju pa ielu, pretīm man nāk meitene īsos svārciņos, pufīgajā jaciņā, pufīgajos zābaciņos, nedabīgās blondās matu cirtas krīt pāri pleciem, vienā rokā liela kule ar mantām iz modveikala un otrā rokā šņorīte, kuras galā blakus skrien sīkais šunelis, ievīstīts balerīnveida kleitiņā. Šāda persona nav pirmā un nebūs pēdējā, kurai blakus es redzēšu šādus šuneļus, bet vai es redzēšu tos pašus šuneļus vēl kādu reizi?

Pirmais iespaids man, protams, rodas, ka Hiltonei arī tāds šunelis ir un domāju, ka tai suņa īpašniecei arī ir tāda pati informācija. Tad ko tas nozīmē? Ka viņa ir tikpat augstu kā Hiltone vai ka viņa ir tāda pati kaza kā Hiltone? Vai tas ir modīgi, ja tev ir sīks ēstprasītājs un papildus mēslotājs, kuru tu vari izvest pa ielu šņorītē parādīt citiem, ka tev ir papildus ekstra? Aiz viņa jāvāc mēsli, viņam jāgādā barība.

Tu zini, ka tas suns padara tevi resnu? Viena lieta ir, ja tavs augums ir tāds pats kā sunim un kāds veiksmīgs pr-išņiks ir pamanījis, ka tā varēsi izcelt sevi. Pavisam cits ir saskatīties, kā “suns” izceļ kādu citu personu un sadomājoties, ka tāds pats efekts radīsies arī par tevi. Latvju meitu miesas ir pilnīgākas un perfektākas par novārdzinātu miesu, tāpēc suns ir tievāks. Labāk pērc taksi un nobaro viņu, efekts būs foršāks. Pagaidām arī neesmu redzējis platīnblondīnes skrienam augstpapēdenēs pakaļ saviem mīluļiem ar maisu un šaupeli.

Ja tas suns tai populārajai tantai ekrānā pēkšņi pazudīs un tā vietā parādīsies cits modes elements, ko tu darīsi ar savējo? Neliksies ne zinis, ignorēsi, kamēr viņš nomirs, uzdāvināsi kādam citam, stāstīsi par joprojām modīgajiem suņiem… Tiklīdz sāksies modīgo suņu noriets, tā tu būsi ārpus modīgajām un, ja vēl tieksies tikt līdzi visam stilīgajam, suņa paturēšana noteikti ļaus tevi uzskatīt par vecmodīgu, vai ne?

Nāk man pretī meitene ar sunīti un es spēju vien iedomāties suņu līķu čupu.

11 komentāri »

  1. es viņus nesaucu par suņiem, bet pa žurkām. Esmu par dobbermaņiem. Mazākus nav vērts.

    Komentārs by Melnā Mamba — 2007-12-9 @ 22:47

  2. bara instinkts cilvēkiem vairs nav derīgs.

    Komentārs by lapsa — 2007-12-10 @ 3:01

  3. Krutās čiskas, tas stila elements, kā tev auto, kura nav 😀

    Komentārs by Salviz — 2007-12-10 @ 13:27

  4. Suns jau laba lieta

    Komentārs by edgarsr — 2007-12-10 @ 13:35

  5. To edgarsr: Un ko tad tev nav :P?

    Komentārs by Salviz — 2007-12-10 @ 16:27

  6. Nesapratu jautājumu!

    Komentārs by edgarsr — 2007-12-10 @ 16:40

  7. Kapēc tad tev nav tā labā lieta, bet kaķis mājās 😛 😀

    Komentārs by Salviz — 2007-12-10 @ 16:50

  8. Man nav nekādu mājdzīvnieku mājās, jo mana alga nav tik liela, lai spētu tos pienācīgi uzturēt, kā arī es nedzīvoju privātmājā..

    Komentārs by edgarsr — 2007-12-10 @ 18:27

  9. Salviz, tuteman par kaķiem neko sliktu, ja!?

    Komentārs by Zete — 2007-12-10 @ 19:07

  10. Jā jā zetes kaķis labākais 😀
    Tādu pirmo reiz redzu, kas cilvjus ēd (labi, ka ne mani 🙂

    Komentārs by Salviz — 2007-12-10 @ 19:56

  11. Tad jau labi, ka tikai cilvēkus..

    Komentārs by edgarsr — 2007-12-11 @ 12:11


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Komentēt

WordPress.com blogs.

