Viedumu Vietne ar Sandi

2007-10-26

Mainiet virzienu

Filed under: Izklaide — Sandis @ 0:09

Pārkopēju joku un iztulkoju. Saruna itkā esot notikusi starp ASV karakuģi un Kanādas pārstāvjiem pie Ņūfaundlendas krastiem 1995. gada oktobrī.

Kanādieši: Lūdzu mainiet savu kursu par piecpadsmit grādiem uz dienvidiem, lai izvairītos no sadursmes.

Amerikāņi: Iesaku Jums mainīt kursu par piecpadsmit grādiem uz ziemeļiem, lai izvairītos no sadursmes.

Kanādieši: Nav iespējams. Jums vajadzēs izmainīt savu kursu par piecpadsmit grādiem uz dienvidiem, lai izvairītos no sadursmes.

Amerikāņi: Šeit ir ASV kara flotes kuģa kapteinis. Es atkārtoju, mainiet JŪSU kursu.

Kanādieši: Nē, es atkārtoju, mainiet JŪSU kursu.

Amerikāņi: Šeit lidmašīnu bāzeskuģis US Lincoln, otrais lielākais kuģis ASV Atlantijas flotē. Mūs pavada trīs mīnu kuģi, trīs kreiseri un vairāki atbalstošie kuģi. Es PIEPRASU, lai Jūs mainītu savu kursu par piecpadsmit grādiem uz ziemeļiem. Es atkārtoju, viens-pieci grādi uz ziemeļiem, vai arī tiks pielietoti papildus pasākumi šī kuģa drošībai.

Kanādieši: Šeit bāka. Jūsu atbilde?

2 komentāri »

  1. Pasaka… Ir dzirdēts stāsts, tikai ar spāņiem kanādiešu vietā. 😉

    Komentārs by Aleksejs — 2007-10-26 @ 0:30

  2. es ar par spāņiem kanādiešu vietā esmu dzirdējis, stāstīja Zadornovs

    Komentārs by lapsa — 2007-10-26 @ 13:05


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

