Viedumu Vietne ar Sandi

2007-10-25

Ceļu policija

Filed under: Sadzīve — Sandis @ 1:46

Beidzot tas ir noticis! Pirmo reizi mani apturējis ceļu policists. Es nepadevos mudinājumiem spiest gāzi grīdā un rullēt prom, bet apstāties pie sarkanā punkta mietiņa mājieniem un re – tagad man arī ir šī šausmīgā pieredze par dzelteno draudziņu ļaunajiem darbiem!

Braucu es pa Kriša Valdemāra ielu virzienā uz vantenieku (pulkstens kautkur pāri divpadsmitiem naktī). Tur, aiz Nacionālā teātra, ir tas pagrieziens kalnā. Man pa priekšu vālē taksis un nogriezies aiz tās Parex ēkas, sāk bremzēt labajā joslā. Es neko, es dzenu garām, bet izrādās taksis nogriezties negribēja, bet tur ir nūjiņu mājošs vīriņš dzeltenā kostīmiņā. Slinki nomahā man ar – tad nu stājos malā. Iedevu tehpasi un pilota apliecību, kurus viņš izmantoja, lai veiktu feiskontroli un salīdzinātu ar borta numuriem. Gribēja jau tikt prom, atdodot man dokumentus, bet nē, es tak nevaru tā palaist savu pirmo dzelteno vīriņu. Paprasīju, lai paspiež man roku vismaz sakarā ar šitādu svētu notikumu. Policists apstulba, sāka smieties un teica, ka labāk nespiedīs, savādāk pārāk bieži satikšu 🙂

Salvis mans liecinieks.

7 komentāri »

  1. Tikai vīrīņi ir zaļā 😛

    Komentārs by Salviz — 2007-10-25 @ 9:59

  2. Dzeltenā!

    Komentārs by Sandis — 2007-10-25 @ 10:10

  3. pirmo reizi mani aptūrēja kaut kur piecos no rīta, vedu tēti uz lidostu, otro reizi atpakaļceļā pēc kādas stundas 😀

    nākošajās divās reizēs saņēmu pretī dzeltenu papīrīti… maitas

    Komentārs by Raikons — 2007-10-25 @ 11:14

  4. Man liekas, ka mani pirmo reizi apturēja tad, kad saņēmu pirmo sodu par ātruma pārsniegšanu – 2004. gada 30. septembrī.. bet varbūt arī kļūdos un kādu reizi pirms tam neatminos..

    Komentārs by TheVAL — 2007-10-25 @ 12:12

  5. Un taga iedomājies, kas būtu, ja pie stūres būt bijusi es! 😛 Tad Sandis nevarētu lielīties ar pirmo mentu savā mūžā. Izkāpot laukā piefiksēju, ka uz auto ir pat M burts uzļepināts.

    Komentārs by Zete — 2007-10-25 @ 13:56

  6. Speciāli tev Zete 😉
    P.S. Gan jau Sandis pārdzīvotu 😀

    Komentārs by Salviz — 2007-10-25 @ 15:05

  7. Par tām pirmajām reizēm runājot, es ar savējo vairs neatminos 😦
    Nepievērsu tam tik milzīga notikuma svarīgumu 😀
    Bet vispār jau esmu vairākus desmitus reižu apstādināts, sodīts, protams, mazāk kā 50% 🙂
    Bet stādināc esmu vēl kādas +5 reizes ~ 😀

    Komentārs by Salviz — 2007-10-25 @ 15:08


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

