Viedumu Vietne ar Sandi

2007-10-22

Lieliskais piedāvājums

Filed under: Sadzīve — Sandis @ 21:31

Šodien vazājos pa centrāltirgu šalli un cimdus meklējot. Lielo birku veikalos man tā visa figņa likās pārāk dārga un daudz racionālāk par šo mazo (bet būtisko) drēbju pieskārienu likās iet sameklēt starp būdiņām. Diemžēl to laimi neatradu, toties biju liecinieks kam citam. Iespējams, dažiem tā liksies ikdiena, bet man – savā ziņā eksotika.

Gāju es un skatījos un gluži liktenīgi manu ceļu mēroja vēl kāds cits – čigānu tautības andelmanis. Nāk klāt tev un prasa acīs skatoties “gribi nopirkt zelta ķēdīti?” Tā pēc kārtas aptaujājot tirgus garāmgājējus, pārdevējs centās pārdot savu vērtslietu par gluži mazu 1,5ls summu. Liktenīgais ceļš – neba tāpēc, ka viņš nāca man arī piedāvāt (drīzāk redzēja manu neieinteresētību), bet tāpēc, ka viņš gāja man blakus un man bija iespēja dzirdēt visus viņa piedāvājumus un klientu apvārdošanas.

Tā es jau biju ticis līdz vienai šaļļu būdai, kad man jau kuro reizi bija iespēja dzirdēt šo fantastisko piedāvājumu, tikai šoreiz klients gribēja būt asprātīgāks un vaicāja apsviedīgajam čigānam “un par cik tad tu pats viņu nopirki?” Čigāns vai nu neapjuka vai arī gluži vaļsirdīgi atbildēja vienkārši: “Necik man viņa neizmaksāja! Es viņu nozagu!”

4 komentāri »

  1. Un tāpēc es labāk eju iepirkties veikalos. Turklāt, manuprāt, tā cenu atšķirība nemaz nav tik liela…

    Komentārs by simbel — 2007-10-22 @ 22:45

  2. Ir. Cimdi veikalā: 7-20Ls. Cimdi centrāltirgū: 1-18Ls. Viens lats ir tajā būdiņā, kad nāk pa Raiņa bulvāri zem sliedēm, iet tādā virzienā tirgū iekšā ar pagrieztu degunu iziet cauri tai divstāvu māju rindai starp mājām, tad tur pa labi ir “Igauņu” cimdi.

    Komentārs by Sandis — 2007-10-23 @ 2:16

  3. Pēdējo reizi, kad biju tirgū viens čigānu tautības vīrietis ar nazi pienāca klāt un prasīja, lai atdodu naudu un telefonu. Laikam gribēja pārdot telefonu pa 1,5 Ls. Bet ātras kājas + vēl tas, ka tirgū ir lielas cilvēku masas, man palīdzēja ātri vien aizbēgt.

    Komentārs by Ghirts — 2007-10-23 @ 8:37

  4. Nu nez.. Man jau šķiet, ka tās tirgus preces kalpo ne vairāk kā mēnesi, jo pēc tam izskatās vnk drausmīgas, šalle sabumbuļojas, cimdi kļūst tik plāni, ka vairs nav jēgas vilkt rokās, jo sajūta tāda pati kā bez cimdiem. Tomēr par siltām rokām un kvalitatīvu aapģērbu ir nedaudz vairāk jāsamaksā, toties nēsāt varēsi arī nākamajā ziemā. 🙂

    Komentārs by thezeezee — 2007-10-23 @ 22:00


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

