Viedumu Vietne ar Sandi

2007-10-17

Rītdien plānojās mītiņš

Filed under: Politika — Sandis @ 17:07

Rīt agri no rīta, jeb 8:15, kad tādi normāli cilvēki (kā es) vēl guļ, aktīvisti ieplānojuši MK ēkas Saeimas priekšā mītiņot pret Valdības (Kalvīša) visatļautību un varas balansa jaukšanu atlaižot KNAB vadītāju Loskutovu. No sākuma es fiksi iedomājos – ehh, ko es zinu par tādu Loskutovu, varbūt viņš baigais blēdis. Bet tad es sāku domāt tālāk – lai arī kāds viņš būtu, Lielcūcis taisa sūdus un, ja kāds neliks viņam kāju priekšā, sāks taisīt vēl lielākus sūdus sajūtot visatļautību.

Vienā blogā manīju lielu plakātu, apollo stāsta par daudz slaveniem atbalstītājiem. Itkā jau vajag aiziet, pastāvēt, atbalstīt, tikai – vai spēšu pamosties… 🙂 Katrā ziņā pacentīšos.

Vēl kāds grib nākt?

1 komentārs »

  1. Es gan celšos jau 6:30 un ~8:00 plānoju būt centrā 😉 Taču neplānoju tur piedalīties 😀

    Komentārs by TheVAL — 2007-10-17 @ 23:50


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Komentēt

WordPress.com blogs.

