Viedumu Vietne ar Sandi

2007-10-9

Kāpēc man nekad nebūs draudzenes

Filed under: Cult.Pop., Izklaide — Sandis @ 1:24

Šis ir pārpublikācijas konspekts (ar maniem komentāriem) un virsraksts ir pārpublikācijas raksta virsraksts. Kāpēc man tas patika? Tāpēc, ka Tristans Millers no Vācijas mākslīgā intelekta izpētes centra ar skaitļiem paskaidro, kāpēc viņam nu nekādi nevar būt draudzene.

Katram vientuļam vīrietim ik pa laikam nākas uzdot sev jautājumus kā “vai es neesmu pietiekami agresīvs, vai es neesmu pietiekami pievilcīgs, vai es esmu pārāk resns vai tievs”. Tā vietā, lai es sūkstītos par savām neveiksmēm ar sievietēm, es pirmais atzīšu, ka manas izredzes stāties attiecībās ar pilnvērtīgu sievieti ir ļoti niecīgas. Kā arī es atteikšos atzīt, ka šai problēmai ir kāds sakars ar mani pašu. Tā vietā es domāju, ka var situāciju var izskaidrot racionāli ar statistikas formulām.

Vispirms es noraidīšu iebildumus, ka es izvēlos pārāk augstus kritērijus. Meitenei jābūt ap manu vecumu, jeb ap 21 gadu vecai plus mīnus trīs četri gadi. Otrkārt, viņai jābūt pievilcīgai gan iekšēji, gan ārēji. Treškārt, viņai jābūt pietiekami inteliģentai, lai varētu argumentēt strīdus. Es domāju, ka visi piekritīs, ka šādas prasības nav augstas un ir pilnīgi saprātīgas.

Mans aprēķins balstās uz vidējiem statistikas datiem. (Precīzus citāta avotus skatīt oriģinālrakstā)

Cilvēku skaits uz zemes (1998.): 5 592 830 000
… no kuriem 2 941 118 000 ir sievietes
… un nedzīvo “trešās pasaules” valstīs: 605 601 000
… no tām ir vecumā no 18 līdz 25: 65 399 083
… kas ir pievilcīgas: 1 487 838
(autors oriģinālrakstā reizina atbilstošā vecuma meiteņu skaitu ar 0,0022, kas ir procentu skaits līknes formulai, lai aprēķinātu pievilcīgākās)
… kas ir gudras: 236 053
(autors oriģinālrakstā samazina skaitu par ~84%)
… kuras ir brīvas no attiecībām: 118 027
(no personīgajiem novērojumiem un anekdotēm tiek secināts, ka tādas varētu būt aptuveni puse)
… un kurām es varētu arī patikt: 18 726
(ņemot datus, kā tika aprēķinātas pievilcīgākās un inteliģentākās, autors secina, ka arī viņam var piemērot šādu pašu formulu, jeb galarezultātā 15%)

Secinājumi:
Ja katru nedēļu es ietu uz randiņu ar jaunu meiteni manā vecumā, man vajadzētu 67 gadus (jeb 3493 nedēļas), lai atrastu vienu no 18 726. Tā kā vidējais vīrieša mūža ilgums ir 70 gadi, visdrīzāk es jau būšu beigts, pirms satikšu savu ideālo sievieti. No otras puses, viņa arī visdrīzāk būs mirusi.

5 komentāri »

  1. Grūti atrast savu vienīgo, jā 😦

    Komentārs by Salviz — 2007-10-9 @ 9:08

  2. Principā, pēc šīs formulas sanāk, ka viņam der jebkura no šīm 18726 sievietēm. Tā kā šams pats nedzīvo banānu republikā, viņam ir acis, kas nozīmē spēju noteikt smukumu un aptuveno vecumu jau pirms iešanas uz randiņu, secinājums ir, ka šamam ir jāatrod tā viena no 18726 tikai starp 1 487 838 sievietēm. Nav nekāda raķešzinātne izrēķināt (varbūt vienīgi Sandim 😛 ), ka procentuāla iespēja satikt savu īsto un vienīgo ir 1.25%. Tātad ja gadā ir 365 dienas un šams katru dienu iet uz randiņiem, tad viņam būtu jāsatiek apmēram 3 sievietes gadā, kas atbilst visiem viņa kritērijiem.

    Komentārs by Zete — 2007-10-9 @ 9:43

  3. Viņš jau vispār izslēdz tādu faktoru, ka visdrīzāk šīs meitenes varētu arī interesēties par to pašu, ko viņš, tādējādi apgrozoties viņa interešu tuvumā. Tādējādi pat nevajadzētu 365 dienas vai 3493 nedēļas, lai kādu satiktu.

    Un, lai arī viņš ar precīziem skaitļiem atsijā “gudrās un pievilcīgās”, tas ir diezgan subjektīvs faktors, kas pamatīgi palielina izredzes “kļūdīties” un pārvērtēt kādu.

    Zete: ja viņš katru dienu ietu uz randiņiem, nedomāju, ka viņš rakstītu par attiecību iespējām, bet ciniski izmantotu situācijas 😉

    Komentārs by Sandis — 2007-10-9 @ 11:55

  4. nujau nujau.. es varēju uzreiz nokomentēt, ka uzskatu, ka šis vīrietis ir pašapmierināts mērglis, kurš savā nespējā savaldzināt daiļā dzimuma būtnes mēģina vainot jebko tikai ne sevi, bet mēs taču negribam pārāk noklīst no paša autora iestaigātās matemātiskās taciņas, vai ne? 😉

    Komentārs by Zete — 2007-10-9 @ 17:15

  5. Nu tas par to mērgli jau ir pašsaprotams, bet nu jā, tīksmināmies tikai pa viņa taciņu 🙂

    Komentārs by Sandis — 2007-10-9 @ 18:40


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Komentēt

WordPress.com blogs.

