Viedumu Vietne ar Sandi

2007-09-5

Atkal students

Filed under: Sadzīve — Sandis @ 11:25

Vakar runājos ar vienu baigo labo draugu un šamais man stāsta, ka vienā labi zināmā universitātē, vienā labi zināmā studiju programmā tikuši iekšā visi “nīkuļi”, kas vien var un vēl ir brīvas budžeta vietas. A ko es, sliktāks par citiem nīkuļiem? Gāju uz uzņemšanas nodaļu un prasīju: vai var mani uzņemt? Galu galā valsts naudu dod par studentiem un vairāk cilvēki nozīmē vairāk naudas pašai universitātei.

Procesu daudz neatstāstīšu, bet šodien es jau parakstīju studiju līgumu par budžeta vietu 🙂 Tas nozīmē, ka 24 stundās var kļūt par studentu! Totālā banānu republika, laimīgais es! Darba vieta arī bija diezgan priecīga par studiju uzsākšanu, esmu jau nokavējis pirmās nedēļas lekcijas un šobrīd rakstot arī kavēju kautko sazin ko… bet es “studēju” 😀

Un jums, tur, ārā – ir vēēēl daudzas brīvas vietas budžetā citās programmās 😀 Tikai drīz dažiem noņems tiesības uzņemt, tā ka ja pasteidzās…

7 komentāri »

  1. Ta tik jāiet 😉

    Komentārs by Salviz — 2007-09-5 @ 11:38

  2. Kamēr vienā akadēmiskais, tikmēr otrā var mācīties 😀

    Tomēr, kas tā par augstskolu, lai nesanāk, ka iestājos vēlreiz turpat 😛

    Komentārs by are — 2007-09-5 @ 12:45

  3. Nekāda labā izvēle jau bez datoriķiem vairs nav 😛

    Komentārs by Salviz — 2007-09-5 @ 16:00

  4. Njaa, a kāpēc nav linka uz draugu like this: `Vakar runājos ar vienu draugu un…`? 😀

    Komentārs by TheVAL — 2007-09-5 @ 18:37

  5. labots 🙂

    Komentārs by Sandis — 2007-09-5 @ 21:40

  6. Speciāli Edgaram 😀

    Komentārs by Salviz — 2007-09-6 @ 8:29

  7. Yee (H) Hehe

    Komentārs by TheVAL — 2007-09-6 @ 9:16


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

