Viedumu Vietne ar Sandi

2007-08-13

Transformers

Filed under: Filmas — Sandis @ 1:31

Amīšu kultūrā šī filma nozīmējot daudz, man tās nozīme nav svarīga. Tomēr, mums to rāda un mēs(es) to skatāmies. No multenes filmā pārceļas metāls, demonstrējot cilvēces varu pār jau savaldīto rūdu un iezīmējot nākotni, ko mēs vēl varam sasniegt ar tehnoloģisko revolūciju. Tēlaina atmazka nekam, laikam es nesaprotu “ideālus”.

Par ko tad tā filma ir? Tas ir brutāls action kā “emociju pilnie” roboti dauza un posta visu. Protams, ir arī apakšstāsts, bet tas nav svarīgs. Svarīgāk ir tas labais moments, kad lieli bleķi saķerās cīņā ar raķeššāvējiem, granātmetējiem, ložmetējiem, tankiem, virsskaņas lidmašīnām. Un, protams, spīdīgām mašīnām.

Vairākas epizodes filmā man nelikās ticamas, bet klau, es taču skatos filmu par nanorobotiem karotājiem, kas imitē arī gumiju un stiklu. Vairākas epizodes man likās pārspīlēti asiņainas. Cilvēki tur vienkārši tika nolikti, lai viņus samītu, sasmalcinātu utt. Bija epizode, kur roboti izlidoja cauri debesskrāpim pa vidu – kur gan es esmu redzējis kautko attālināti līdzīgu dzīvē… Un vēl filma man likās pretīga vai salīdzinoši stīva ar starpdzimumu attiecībām, lai gan viss liecina, ka tā ir paredzēta tieši tīņiem.

Kapēc? Sākšu ar galvenās lomas tēlotājiem. Vīriešu loma – Šia Labufs, komiķis un pastāvīgs ņergu tēlotājs, ieguvis Grammy par bērna tēlošanu seriālā “Even Stevens”. Viņa partneres loma ir atvēlēta Meganai Foksai, kurai ir knapa pieredze kino, taču FHM viņu ir nosaucis par 68. “seksīgāko” 2006. gadā un Maxim par 18. “seksīgāko” 2007. gadā. Atļāvos nozagt linku un kādu bildi no filmas. Un šeit viņi abi divi kopā. Es noskatījos filmu tikai vienreiz un varbūt tiešām tiešām nepamanīju… bet liekas, ka viņu vienīgais skūpsts ir maza bučiņa filmas beigās. Viņi pat nepalaizījās, kad pašķīrās (kritiskais moments katrā action filmā, kad galv. varonis kautkur dodas, un galv.varone viņu vairs varbūt neredzēs). Meiča pelna slavu ar “seksīgumu”, bet rāda tikai iesauļotu seju un sliktu tēlojumu. Un ņerga tā arī palika ņerga … ar autoparku. Tā bija tikai viena no epizodēm filmā, kas man sāka uzdzīt domas “kas pa sviestu”.

Viens pīrāgs no desmit. Neskatāma vispār vai skatāma tikai tāpēc, lai redzētu postījumus. Starp citu, tas Labufs tēlos Indiana Jones dēlu…

Atstāt komentāru »

Vēl nav komentāru.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Komentēt

WordPress.com blogs.

