Viedumu Vietne ar Sandi

2007-07-31

Izdevīgāka braukšana tramvajos

Filed under: Tramvaji — Sandis @ 13:35

Es nez cik daudz no Jums šo te ir atkoduši, man katrā ziņā tas ir kas salīdzinoši jauns un patīkams. Eksistē daudz nereklamēta iespēja, vismaz tramvajos, ka ar viena maršruta biļeti iespējams braukt visos tramvajos, kamēr vien tie brauc pa konkrēto maršrutu. Tā man bija 6. maršruta biļete pa 8,55 Ls un es papildus varēju braukt ar 3. un 1. tramvaju no Juglas līdz centram, kā arī ar 8. un 11. tramvaju posmā no Stacijas/Merķeļa ielas pieturas līdz Bērnu pasaulei un otrādi.

Šodien es iegādājos pa 8,55 Ls biļeti uz 1. tramvaju. Tagad es varēšu braukt ar gandrīz visiem Rīgas tramvajiem kādu ceļa gabalu un tikt no viena Rīgas gala uz otru ar vienu biļeti. Nekāds lielais ieguvums jau tas nav, jo Sarkandaugava un Ķengarags nav ietverti braukāšanas zonā. Vajadzība pēc šiem virzieniem ir diezgan maza un ja nu gadās liela nepieciešamība, tad arī būs attaisnota nepieciešamība izdot 30 santīmus.

Tiesa, es varu vizināties arī pa “urļiku” modei. Savācās bariņš trennūzenēs ar lēto izlejamo alu un vieglas dabas meitenēm, sēž tramvajā un viens no viņiem brauc izbāzis galvu pa logu ārā. Tiklīdz nākamajā pieturā tiek saskatīta “možet biķ” kontrole, tā visa varza kāpj ārā un neizskatās, ka viņi lektu laukā pēdējā mirklī. Pēdējā mēneša laikā kontroli esmu manījis tikai vienu reizi, toties pagaidām katru reizi kā viņi iekāpj, tā viņiem vismaz 6 Ls ir nopelnīti (>3 zaķi).

6 komentāri »

  1. laba fīča, man ar nesen šito izstāstīja

    Komentārs by albertslv — 2007-07-31 @ 14:19

  2. Šito prikolu jau es izmantoju sākot ar pirmo mēnesi,kad ierados Rīgā studēt (tb jau vairākus gadus)…

    Komentārs by Zum — 2007-07-31 @ 14:39

  3. Tas jau sen zināms, jā 😀

    Komentārs by Salviz — 2007-07-31 @ 15:16

  4. Es jau arī to visu laiku senos laikos izmantoju, protams 😉 Ne jau 2. tramvajam pirku biljeti, bt 8… 😀

    Komentārs by TheVAL — 2007-07-31 @ 15:34

  5. man nekad nav bijusi vajadzība izmantot vairāk par vienu tramvaju jo nepārsedzās. tagad sāku izmantot fīčas 😀

    Komentārs by Sandis — 2007-07-31 @ 18:45

  6. Nezinu, kā ir tagd, bet agrāk kontrole mēdza iekāpt starp pieturām, tad liekas urlu metode neiet cauri 🙂

    Komentārs by Ingus — 2007-08-1 @ 8:17


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

