Viedumu Vietne ar Sandi

2007-07-17

Emo frizūras

Filed under: Izklaide — Sandis @ 14:52

Es neesmu emo un negribu tāds būt. Ja reiz cilvēki šito meklē un meklē pat manā blogā, tātad šādas informācijas nav (vai arī nav iztulkots). Tā kā man ir radošā krīze un šobrīd tā īpaši nav par ko rakstīt (jūra! saule! meitenes!), tad man ir izdevīgi pameklēt pa angliskajām lapām kautkādu informāciju, pārtulkot, pakomentēt… pasmiet…

Emo frizūras ir šobrīd populāras tīņu frizūras, kas rodas padsmitgadniekiem eksperimentējot ar stiliem un meklējot pašam sevi. Par tādām tiek uzskatītas “no emocijām” radītas frizūras. Pieņemu, ka tā dažiem ir izteikti periodi “vecāki mani nesaprot”, “skolotāji mani nīst”, “esmu neglīts/a pēc velna”, kuru rezultātā rodas frizūru izmaiņas ar apakšvēstījumu “lūk, pievērsiet man uzmanību” vai “esmu savādāks”. Emo frizūru izcelsme ir no panku frizūrām no astoņdesmitajiem gadiem, tā ka iedvesmai var pameklēt to gadu bildes.

Laikam vistradicionālākās frizūras ir trīs:

  • Mati nokrāsoti melni, garas cirtas (matu šķipsnas). Skaipā ir redzams piemērs.
  • Garas cirtas (šķipsnas) pāri acīm un ar matu laku piepaceltas “spuras” pakausī
  • Noskūta galva un cirtas pāri acīm

Frizūrām tiek pieiets radoši, tāpēc, lai būtu unikāls pinkšķētājs, frizūras veido dažādi. Pamatā viss slēpjas matu iztaisnošanā, garās cirtās un krāsas vai krāsu salikuma piemeklēšanā. Visvienkāršāk ir ietekmēties no anime kultūras, kur matu krāsa nozīmē personību – tātad var būt zila, sarkana, zaļa vai citāda spilgta krāsa. Koši toņi un kontrastējoši elementi parāda daudz vairāk emociju nekā monotonie toņi. Galvenais, lai frizūra būtu asimetriska – lai tai nebūtu nekādu vienveidības pazīmju.

Tādu frizūru var, protams, iegūt frizētavā, kur speciālists parūpēsies par visu, bet var arī visu izdarīt pats ar matu krāsotāju, šķērēm un skuvekli. Griešanai nevajag nekādas iemaņas, pat spēju griezt taisni. Jo šķībāk nogriezīsi jo labāka emo frizūra sanāks. Lielākie uzsvari ir uz šķipsnām un izskūtām vietām. Būs labi, ja nocirpsi matus vienā pusē sejai, tā lai otrā pusē paliek trijstūrveida šķipsna. Tad tu varēsi raudāt vēl vairāk, kad par tevi smies uz ielas.

Emo frizūru maldi:

  • Obligāti jābūt gariem matiem. Viss slēpjas emociju izpausmē un īsa griezuma mati var būt tikpat emo cik gari – atkarīgs no spējas radoši izpausties, nevis materiāla izmēriem.
  • Emo nemazgā matus. Mazie rakari dienā triec tādu naudu pa matu lakām, lai varētu sastutēt kopā savu pauri, ka viņiem vienkārši ir nepieciešams tos arī mazgāt. Ja mati netiek mazgāti, tad vienkārši tas ir higēnas nevis eksistences jautājums.
  • Emo frizūru valkātāji ir nestabili iekšēji. Man jau gribējās, lai šitas nebūtu mīts, bet rekā, informācijas avots saka, ka nevarot skatīt vīru (vai sievu) no cepures. Frizūra vai tās bieža mainīšana vēl nenozīmē, ka tūlīt griezīs vēnas.

Secinājumi: derīgās informācijas nebija nemaz tik daudz, ir tikai daži vadmotīvi. Nav brīnums, ka šādu informāciju meklē. Bet ja reiz meklē, tad nemāk un nemāk drošvien tāpēc, ka nav radošās pieejas. Tas, savukārt, nav manā ziņā.

Saites, no kurām es šito visu salasīju:
hair.lovetoknow.com
www.ratemyemover.com
www.beauty-and-the-bath.com

5 komentāri »

  1. baac. ak dies.. ja es tagad nogrieziishu matus kkaadaa konkreetaa griezumaa kaa kjip emo. es ar taada uzreiz buushu? damn.. emo ir izjuutas. neviss mati… 😀

    Komentārs by Pianiste — 2008-01-12 @ 12:00

  2. pinkšķētājs ir un būs pinkšķētājs – vai emo vai kāds cits, tas nav atkarīgs no frizūras! nu nesanāca tā pašfrizēšanās – nu un tad- būs emo!

    Komentārs by viena — 2008-03-4 @ 18:09

  3. es domāaju ka emo nau atkariiigs no frizuuras un dreeebeem galvenai kad tas cilveeks ir llloti emocjonaals!!!

    Komentārs by dagnija — 2008-05-5 @ 14:49

  4. nevaig emo matus savadak veido!!!:P

    Komentārs by emo — 2008-06-11 @ 15:18

  5. Bet kā sauc emo matu grizumu es piem gribu aiziet pie friziera un tad emm man matus kā emi
    a tā čortojas kas tas tāads. Tad kaads nosaukums ir griezumam?

    Komentārs by Sintija — 2008-08-8 @ 9:57


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

