Viedumu Vietne ar Sandi

2007-07-2

Bila Virsma

Filed under: Tech — Sandis @ 21:53

Nesen man padeva linku uz interesanta produkta – Microsoft Surface – prezentāciju kakao.lv. Es noskatījos interesantu filmiņu par popularmechanics sēdēšanu pie šī galda. Pirmajā mirklī jau gandrīz likās, ka Maikrosofts izdomājis jaunu revolucionāru virzienu mājas ietaisēm ar ko pelnīt papildus ienākošajām mobilajām tehnoloģijām. Pag, pag, mobilajām?

Jā, mobilajām. Mūzika, šķiet, tagad ir iPod. Kartes … Palm vai Nokia? Bildes… digitālās fotokameras? Bet tam pretī stāv galds ar pieskārienjūtīgu ekrānu pa 10 000 dolāru.

Es domāju, ka kazino tādi galdi būtu noderīgi, tāpat kā bankām un citām publiskām apkalpošanas vietām. Bet tām nav obligāti vajadzīgs šāds galds, pietiek ar pieskārienjūtīgu ekrānu noteiktā lielumā un programmatūru, kas izveidota atkarībā no katras šīs apkalpošanas vietas vajadzības. Tad atliek prezentācijas iespējas – tās gan šis galds apmierinātu, tikai ne jau kurš katrs uzņēmums atļautos šādu dārgu mazu galdiņu par iespēju prezentēt kautko. Privātām personām, atskaitot bagātus pleibojus, šādas ierīces jēgu neredzu – vismaz pašreizējā veidolā.

Toties es pilnībā piekrītu šajā klipā ieliktajai informācijai. Būtībā tas ir oriģinālais MS reklāmvideo ar citu skaņu.

Varbūt es skatos šauri un man kas tāds būs mājās pēc dažiem gadiem… tiesa, neticas.

Atstāt komentāru »

Vēl nav komentāru.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Komentēt

WordPress.com blogs.

