Viedumu Vietne ar Sandi

2007-05-22

Hipnotizējošie punkti

Filed under: Izklaide — Sandis @ 13:34

Vispopulārākais apģērba gabals, ko es esmu ievērojis sākot no vakardienas ir topiņš, kas sniedzas līdz jostasvietai vai līdz nabai kopā ar divām lencītēm pāri pleciem variējošā platumā. Tūlīt pat zem kakla lencītes palielinās par daudz lielāka platuma auduma gabalu, bet joprojām veido spilgti atpazīstamu “V” veida burtu ar pašu zemāko punktu divu ar pusi roku delnu attālumā no kakla bedrītes uz leju. Ļoti iespaidīgs un apskates vērts punkts, it sevišķi tāpēc, ka papildināts ar trijdimensiju objektiem.

4 komentāri »

  1. Neesi pārsēdējies saulē? Bet nu topiņi rullē, JĀ! 😀

    Komentārs by koko — 2007-05-22 @ 16:28

  2. Eh šie trīsdimensiju objekti…

    Komentārs by sexblog.lv — 2007-05-22 @ 16:45

  3. Feini 😀 Es gan joprojām džemperīšos staigāju, ja vien nav 27C – man salst 😦

    Komentārs by Inga Oz — 2007-05-24 @ 15:06

  4. 27C! Tur jau es gandrīz vai alkstu izģērbties!

    Komentārs by Sandis — 2007-05-24 @ 15:20


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

