Viedumu Vietne ar Sandi

2007-05-17

Viens viens divi

Filed under: Sadzīve — Sandis @ 19:39

Steidzos savās darīšanās, kad mani uz ielas apturēja divas vecas sievietes. Viena no viņām izskatījās no strādājošo šķiras, otra izskatījās bišķi pēc nabadzīgākas pensionāres, kas izvedusi pastaigāties savu sunīti. Sunītis visu laiku priecīgs lēkāja un ostija gaisu.

– “Jaunais cilvēk, vai jūs nevarētu piezvanīt ātrajai palīdzībai? Mums nav mobīlā!” viņas teica norādot uz aiz ielas malā esošā soliņa guļošo cilvēku. Guļošais cilvēks bija kā cilvēks, tikai šis gulēja uz zemes tērpies nosmērētā treniņtērpā. Ļoti sārtā seja un blakus esošā plastmasas sulas pudele, kurā vēl bija maza lāsīte nerūpnieciski ražota alkohola liecināja, ka darīšana ir ar dzērušu cilvēku.

– “Bet viņš taču vēl elpo!” es norādīju uz acīmredzami kustošo krūšu kurvi.

– “Jā, bet nu tomēr, cilvēks varbūt ir labs un varbūt ir saindējies ar to ļergu…”

Nu ok. Paņēmu mobīlo un aizdomājos… “Kāds numurs?”

– “03!”

– “Nē, mobīlajiem nav 03… tur bija kautkāds 11..”

Sieviņas arī nezināja, kur jāzvana.

Pazvanīju TheVal, šamais izteicās, ka 112. Tas izrādījās īstais. Noziņoju ātrajai palīdzībai par situāciju, šie teica, ka ekipāža tūlīt izbrauks. Palūdza arī palikt un rādīt ceļu kā arī manu telefona numuru.

– “Viņi ir izbraukuši” priecīgs noziņoju.

– “Ejiet prom.” visai negaidīti paziņoja sieviete ar suni “Nav ko te stāvēt.” Un sāka pati virzīties prom. Šādu atbildi es nebiju gaidījis, bet pārsteigums bija pārņēmis arī otru sievieti.

– “Man šeit ir jāpaliek, es esmu paziņotājs, tātad atbildīgais.” drosmīgi uzsvēru sieviņai.

– “Ejiet prom!” teica sieviņa attālinājusies tuvā distancē, taču apstājusies, lai nodotu mums savu ziņu.

– “Jūs nu gan esat” nopukstēja otra sieviete “pati lūdzāt, lai izsauc un tagad ejat prom.”

– “Tas nav mans vīrs, man par viņu nav nekāda darīšana”. Tie bija sunīšu sievas pēdējie vārdi, jo viņa aizgāja tālāk.

Mēs palikām stāvot. Vieta bija parkā, taču tieši blakus galvenajai brauktuvei un es biju noziņojis ļoti precīzi kurā vietā un kuram mājas numuram pretī atrodas glābjamais dzērājs. Minūtes ritēja (kopumā kādas 6-8) un pulkstenis man pastāstīja, ka es drīz nokavēšu to uz ko es steidzos. Uzzinājis no otras sievietes, ka viņa noteikti paliks, devos uz savu pasākumu.

Tā kā ātrā palīdzība man neatzvanīja un kilometru tālāk esot jau citā ielā dzirdēju ātrās palīdzības sirēnas, pieņemu, ka viņi atrada norādīto vietu. Kas man likās šokējoši bija vecās sieviņas ar sunīti rīcība. Mazliet piefantazējot viņas tēlu man vismaz liekas, ka viņa nemaz negaidīja, ka kāds palīdzēs. Viņai bija svarīgi piedalīties tajā procesā, lai varētu pēc tam stāstīt draudzenēm “es tur biju, man nebija mobīlā, neviens nepalīdzēja, pasaule ir cietsirdīga utt”.

Un tas “ejiet prom” – tā bija gļēvulības augstākā pilotāža. Drošvien varētu attaisnot pati savu rīcību ar to, ka “visi gāja prom”. Es nez, nevaru izdomāt nevienu citu iemeslu kāpēc tā būtu jārīkojas.

Tajā vietā es manu daudz gulētājus, kas cieš no līdzīgām likstām. Līdz šim viņi paši ir aizgājuši ar savām kājām, tā ka laikam tā ļerga nav tik bīstama. Bet nu tomēr, nekas labs jau tas nav.

3 komentāri »

  1. Ko gan Tu būtu darījis bez TheVAL!?

    Komentārs by TheVAL — 2007-05-18 @ 8:54

  2. Kautko citu 😉

    Komentārs by Sandis — 2007-05-18 @ 13:04

  3. […] 18th, 2007 Nesen bija šāds piedzīvojums. Šodien bija līdzīgs piedzīvojums. 112 nepiezvanīju es, bet laikam kāds cits un šoreiz es […]

    Pingback by Šodienas neizglābtais « Viedumu vietne — 2007-07-18 @ 22:39


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

