Viedumu Vietne ar Sandi

2007-04-26

Meklētāju atslēgvārdi 2

Filed under: Izklaide — Sandis @ 0:14

Es nevarēju noturēties atkārtoti uzrakstīt par to, ka man likās uzkrītoši smieklīgas tās frāzes ar kurām kāds meklētājā ir atradis šo dienasgrāmatu. Es ceru, ka kāds to nedara tīšām, lai liktu man ņirgt.

zīdainis paskaidrojums“, divas reizes
Šķiet, kāds ir teicis (visdrīzāk, teikusi), ka vīrieši nekad nepieaugot, tb, vienmēr esot kā bērni. Ir arī tāda lieta kā enciklopēdija. Un ir arī tāda lieta kā gūgle, kura pēc šiem vārdiem manu blogu uzrāda kā otro labāko avotu. Neviens neraksta, kas ir zīdainis? Nu, ziniet, es ar nezinu, kad es tāds biju, tad es nespēju pateikt, bet pagaidām man vēl nav neviena… Pamēģiniet patulkot no šejienes.

vanna kopa ar dusu nopirkt
Es esmu otrajā vietā meklējot šo. Vēl nepatīkamāk bija uzzināt, ka gūgle ir savirknējusi vārdus tā “interesanti”: “vanna bija kas tāds, ko nebiju darījis jau … kuras kopā ar tēti”. Vispār vispilnīgāko informāciju par šo tēmu var iegūt santehnikas vai būvmateriālu veikalā (cel savu slinko pakaļu un ej apskati pasauli) 😀

cosmopolitan un anoreksija
tā kā esmu anoreksijas megaportāls (1 raksts, min 10 apskates dienā) un slavens cosmopolitan kritiķis (1 raksts), tad, protams, gūglē esmu trešais labākais avots par šo tēmu.

ķīmiskie ieroči
ups, esmu iekļuvis nākamo pasaules diktatoru iemīļotāko saitu starpā

atkarība no datorspēlēm
ļauni. es gan joprojām spēlēju.

vīriešu stringi
ak, es zinu, ka tu esi kautrīgs un gribi tādu pašu veļu kā meitenēm

par tevi
ģeniāli atslēgvārdi, ko ievadīt meklētājā cerībā atrast to īsto. bet kāpēc es?

tramvaja vagona svars riga
un Liepājā? un Daugavpilī? un Maskavā? un Tallinā? un San Francisko? es domāju kādas 3 tonnas būs (bez pasažieriem)

2 komentāri »

  1. Pēc tiem pēdējiem atslēgas vārdiem nespēju (vairs?) Tavu lapu atrast..

    Komentārs by TheVAL — 2007-04-26 @ 10:41

  2. Es neatradu sevi arī meklējot ķīmiskos ieročus.

    Komentārs by Sandis — 2007-04-26 @ 11:25


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Komentēt

WordPress.com blogs.

