Viedumu Vietne ar Sandi

2007-04-16

Sociopātisms un atkarība no tā

Filed under: Izklaide — Sandis @ 1:17

Rakstīšu tā – šī atzīme ir mana triumfēšana pār cilvēku(iem). Nekas nav labāks par sīku šaura loka plātīšanos ar sevi kā uzvarētāju, šajā gadījumā papriecājoties un papildinot visu ar papildus muldēšanu. Ehh, jāizbauda un jāpiemin, kamēr ir.

Es nezinu vai to ir pareizāk saukt par sociopātismu vai nē, bet ir tāda filma Clockwork Orange par sabiedrības dīvaiņiem, kuriem vajag, pirmkārt, izklaidi, otrkārt, publikas uzmanību, lai izrādītu savu sociālo spēku. Šis piemērs mūsdienās strādā čata istabās. Tad kad es meklēju padomus uz dažiem ar programmēšanu saistītiem jautājumiem programmētāju kanālos, vismaz puse no atsaukušajiem man norāda “cik viņi ir gudri” un “cik es nē”. Neminēšu sīkākus piemērus. Taču, ja dažkārt apmeklē šādas virtuālas telpas sava prieka pēc tāpēc lai komunicētu ar patīkamiem cilvēkiem, šādi sociopāti drausmīgi krīt ārā no konteksta un maitā gaisu. Vidusskolas meiteņu līmeņa uzbrukumi parāda ne vien viņu līmeni, bet arī impotenci un arī seksuālo neapmierinātību. Nenobriedušas personības slēpjoties aiz daļējas anonimitātes mēģina tev sist smadzenēs.

Sistēma ir savstarpēji atkarīga – tev jābūt virspusē kādam. Nepārvarama atkarība no kāda ar āķi, lai zem tevis būtu citi un tu varētu justies pārāks.

Tā nav galvenā doma, ko gribu teikt. “Uzvaras” sajūta nāca nesen, kad pēc kāda laika iztrūkstot no šīs vides, persona, kurai ļoti patika vicināt savu virtuālo modžo, rādot, cik viņš labāks par mani, sāka tādā pašā virtuālā ceļā meklēt mani. Un te nu iestājas klikšķis, ka viņam mani vajag. Savādāk viņš sev (un varbūt citiem, es jau nezinu) izskatās kā pēdējais ķēdē, jo nav citu, viņaprāt zemāku ķēdes posmu, ko pazemot. Līdzīga sistēma strādāja armijas obligātajā militārdienestā ar dembeļiem un jauniesaucamajiem sakarā ar ģedovščinu, tikai tur nabagajiem nav atkāpšanās iespēju.

Tad nu es izbaudu mirkli, kad vismaz vienam sociālajam agresoram, šķiet, ir mocīgi mirkļi 😉 Sveicieni, F.

6 komentāri »

  1. topik gavno, aftar mudak. Neko jaunu nepateici, kaarteejais rakstinjsh ne par ko caur pukjeem…

    Komentārs by kopija — 2007-04-16 @ 22:00

  2. Labi uzrakstīts, bij par ko pasmieties. 🙂

    Komentārs by Felipe — 2007-04-16 @ 22:01

  3. man ar prieks, ka prieks 🙂

    Komentārs by Sandis — 2007-04-16 @ 22:10

  4. Nē nu, spēcīgs ieraksts. Tikai vai ar šādu ierakstu pats autors nenokļūst ķēdes apakšā ?

    Komentārs by Diablo — 2007-04-16 @ 22:17

  5. Savā ziņā tev taisnība, autors būtu bijis daudz daudz viskāds citāds, ja nebūtu neko tādu rakstījis. Bet neviens nav perfekts.

    Komentārs by Sandis — 2007-04-17 @ 10:25

  6. kopā mācāmies..

    Komentārs by Edgars Volodka Lapiņš — 2012-04-18 @ 20:02


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

