Viedumu Vietne ar Sandi

2007-03-6

Biļeķik jestj?

Filed under: Tramvaji — Sandis @ 16:36

Atkal tramvajs, atkal situācijas. Šodien – trīs dialogi tramvajā. Priekšskars atveras pie divu resnu sieviešu dzimtas kontrolieru neskaitot kontrolieri vīrieti, kas darbojās tālākajā tramvaja galā, iekāpšanas un sparīgu darba pienākumu izpildīšanas.

Dialogs Nr.1: “Ārzemnieks no turcijas”
K: Biļetīti!
– (pasniedz)
K: Tā nav nokompostrēta, maksājiet sodu!
– I don’t understand what you are saying?!
K: Gaņi dva lata!!!
– Excuse me?
K: (Izstiepj plaukstu) Dva lata!
– (Viņam pielec) Two lats? (meklē makā, samaksā)
K: (paņem, nokompostrē talonu, atdod)

Dialogs Nr.2: “Students”
K: Biļetīti!
– (Parāda braukšanas kartiņu un studentu apliecību)
K: Kartiņas otru pusi! Tā nav aizpildīta! Maksājiet 2 latus!
– Oho, es nemaz nezināju, ka tur ir ko aizpildīt!
K: Neesat jau students pirmo dienu!
– Vispār esmu – tikai nesen no vidusskolas iestājos pirmajā kursā!
K: Pirmais kurss jau iet uz beigām!
– Es tikai pagājušajā mēnesī iestājos! (aizpilda informāciju)

Dialogs Nr.3: “Meitene”
K: Biļetīti!
– (pasniedz)
K: Tā nav nokompostrēta! Maksājiet 2 latus!
– Viņu nevar nokompostrēt! Viņa nelien aparātā!
K: Muļķības! (paņem biļeti, divas minūtes mocās iedabūt to aparātā. var redzēt, ka tas pasaknītis jau pirms tam ir saļurkāts un salocīts. beigās viņai palaimējas iestūķēt aparātā) Redzat?
– …
K: (izvelk protokolu lapu) Kā jūs sauc?
– Ilze *****
K: (izraksta kvīti un savāc 2Ls)
– (paliek ļoti bēdīga un bezpalīdzīgi veras ārā pa logu)

7 komentāri »

  1. loši tie konduktori. žēl man nabaga cilvēkus.

    Komentārs by Tonijz — 2007-03-6 @ 18:22

  2. sirds lūst lasot. es gan esmu principa cilvēks. principā cenšos saiet ragos, kaut vai man ir visi vajadzīgie papīri un štelles.
    Dialogi labi sanākuši. Malacis.

    Komentārs by 0nkulis — 2007-03-6 @ 18:30

  3. Es ar tramvajiem vairs nebraucu. Bailes, ka kādu kontrolieri nenositu.

    Komentārs by BlackHalt — 2007-03-7 @ 0:12

  4. Vajadzētu intervēt kādu kontrolieri ;D

    Komentārs by Piens — 2007-03-7 @ 10:55

  5. […] Sandis interesanti aprakstījis savus novērojumus sakarā ar tramvajiem, biļetēm, pasažieriem un kontrolieriem. […]

    Pingback by piezīmes « 0nkulis — 2007-03-8 @ 0:10

  6. es ierosinu visiem lietot savas jaudīgās un ne tik jaudīgās telefonu kameras un iemūžināt turpmākos dialogus.

    Rīgas satiksmei droši vien aug ieņēmumu rādītāji. tā kā būtu laiks daļu no tiem novirzīt kulturizējot “varas” cilvēkus!

    Komentārs by ible — 2007-03-8 @ 1:06

  7. Ehmm, ja nebūtu bijis jādodas uz darbu – izčakarētu jamos pēc pilnas programmas. Ja uzmanīgi palasam tramvajā braukšanas noteikumus – tur nekur nav rakstīts, ka tā biļete man jākompostrē. Sāku šādi strīdēties, jo speciāli nekompostrēju. Izmeta mani ārā – sāka kāst 2Ls. Es teicu, ka man nav un lai iet ieskrieties, jo nav noteikumos rakstīts, ka biļete JĀKOMPOSTRĒ. Ir biļete – brauc. Būtu vairāk laika, ļoti labprāt aizbrauktu uz iecirkni parunāt, piesaistītu vēl kādu pazīstamu juristu un atrautos jamie pēc pilnas programmas. Šajā gadījumā viņi spekulē uz cilvēku nezināšanu un to, ka braukšana uz iecirkni tomēr prasa ikdienas dārgo laiku.
    Manā skatījumā vājprātā nepārdomāts un izgāzies pasākums tā talonu sistēma. Būtu ņemuši piemēru no Prāgas kaut. Nopērc tādu nelielu, taču saturīgu kartiņu, no brīža kad esi nokompostrējis, vari braukt tieši 1,5h ar jebkuru pilsētas tramvaju. Tā lūk!

    Komentārs by snpz — 2007-03-9 @ 10:52


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Komentēt

WordPress.com blogs.

