Viedumu Vietne ar Sandi

2007-02-28

Kā es stringus mēriju

Filed under: Cult.Pop., Sadzīve — Sandis @ 15:19

Vispār es ilgi padomāju līdz sākt pa šito rakstīt – parasti par neko tādu normāli vīriešu dzimtes pārstāvji neraksta. Bet nu ko, internets ir perversa lieta līdz ar to informācijas pārblīvētībā…pat nav iespējams pierādīt vai es šito neesmu sacerējis. Ja meklē perversijas, tālāk arī vari nelasīt.

Lieta sākās ar to, ka man dzimšanas dienā tos uzdāvināja. Meitenes, kas dāvināja bija no nervozitātes noķiķinājušās līkas un pieprasīja live demonstrāciju. Viņas krietni sadrūma, kad pēc pateicības es teicu, ka tomēr pasākuma tēma nav atbilstoša un ka demonstrācija izpaliks uz kādu (bezgalīgi ilgu) laiku. Izspruku un mazliet piemirsu par dāvanu.

Vēl viena atkāpe – stringus esmu redzējis tikai sievietēm un pats izvēlos šortu tipa bikšeles. Viņas (tās dāvinātājas) aizstāvēja viedokli, ka stringi ir vieni no visērtākajiem un vislabākajiem apakšveļas veidiem. Tie ļaujot justies brīvi un, protams, patīkot vīriešiem, kas neizsakāmi ceļ stringu nozīmīgumu drēbju hierarhijā. Es gan domāju, ka patiesie motīvi dāvinot bija ieraudzīt kādu puspliku vīrišķu dupsi (vismaz dzīvē) par ko sapņot ziemas vakaros.

Šonedēļ pēc dušas drēbju skapī pamanīju “aizmirsto dāvanu” un nolēmu pieprovēt. Galējās atziņas par to visu man bija ļoti vienkāršas – šāda veida apģērba gabali ir domāti tikai ekskluzīvi seksuāla rakstura fetišam, visdrīzāk gultā. Nekā ērta un ikdienā piemērojama neatradu, visa šī drēbes gabala nozīme bija formā un akcentos.

Šeit nu man rādās pārdomas par to, cik gan daudz sievišķā dzimuma diendienā stāsta sev cik stringi ir ērti un labi, bet īstenībā tā mudina sevi tās valkāt, lai justos iekārojamas. Var jau būt, ka mans izlepušais dibens nepieņem apģērba strēmeli “tik dziļi” sev iekšā, bet stringi man tagad drīzāk asociējas ar anāliem pieskārieniem nekā superīgi pasniegtu dupsi. Nu nebija tur nekas komfortabls un karstās vasarās drošvien svīst arī ne pa jokam. Drošvien vienīgi, ja safanojas “bet tie tač ir stringi, tiem jābūt super”, tad var izbaudīt.

Varbūt es esmu tikai tāds īpašs kam tas nepatīk. Ko sievišķā puse par to saka, jau uzrakstīju. Tāpat es neesmu nekāds trakais zinātājs par šo tēmu, mode man neinteresē, ja nu cik vien ko pats vilkšu mugurā no tā kas tiek piedāvāts. Seksa industrija kultivē dažādus fetiša elementus, kas ikdienā nav nepieciešami, bet kas tiek mācīts kā stereotips patērēšanai. Manuprāt, man viens tāds stereotips tikko salūza (vai arī izmainījās).

2 komentāri »

  1. Es ar reiz pamēģināju – uzlaikoju. Pilnībā piekrītu. Stilam un prikolam uz pasākumu var uzvilkt un paciest neērtuma sajūtu, bet tas arī viss.

    Komentārs by are — 2007-02-28 @ 17:29

  2. Njaa, izlasiiju virsrakstu un pirmaa asociaacija bija ar tipu `String`.. domaaju, ko nu taadu esi meeriijis, stringu garumu, vai? Vai mosh meegjinaajis dazhaados veidos saliidzinaat divus stringus.. bet nekaa 😉

    Komentārs by TheVAL — 2007-02-28 @ 18:24


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Komentēt

WordPress.com blogs.

