Viedumu Vietne ar Sandi

2007-01-10

Bloga 4. nedēļas atskaite

Filed under: Nekategorizēts — Sandis @ 14:00

Ir pagājis jau viens mēness kopš es rakstu vai domāju, ka rakstu. Katra diena katrā ziņā atnes secinājumus, kas trūkst, kā varētu labāk, kā varēja labāk, kādas kļūdas pielaižu.

Kā skatos daļa no apmeklētājiem veidojas no sērčendžiniem (trulizēts no search-engines), kas atved uz manu lapu daļu cilvēku, kuri pat nenojauš, kādas tēmas var te atrast. Pagaidām populārākie mani atrodošie vārdi ir divi ļoti vienkārši latviešu vārdi. Rakstām Google.lv “nekas” un “Filmas”. Ar filmām ir pagrūtāk, jo pirms manis jau ir krietni padaudz adultsaitu, bet jau trešajā šķirklī var ieraudzīt pirmajā rindā atsauci uz manu garadarbu. Meklējot “nekas” esmu ceturtajā vietā. Starp citu, “nekas” tiek meklēts ļoti bieži… ko es gribu sasaistīt ar to, ka cilvēkam nav ko darīt, bet ir internets un google. Manuprāt tie nav tie labākie apmeklētāji, jo ir ļoti garlaikoti, drošvien grūti ieinteresējami… no otras puses varbūt garlaicības mākti atgriezīsies vēl kādu reizi. Ļoti iepriecināja, ka kāds cilvēks meklēja tieši “all the kings man filma” un ielūkojās manā saitā un satura ziņā vismaz saņēma gaidīto. Ja viņš gribēja diviksu vai dēvēdē… tad meklēšana google nav tas labākais risinājums. Bet tas tā.

Pēdējās dienas gan mani atrod arī pēc interesantākiem atslēgas vārdiem, piemēram, psihopāts. Pirmatnējais uztraukums “kurš gan mani tā apzīmē” pārgāja, kad pašam pameklējot tādu vārdu atklājās, ka pirmajās desmit lapās starp atrastajiem rezultātiem manas lapas nebija.

Jo vairāk es rakstu, jo lielāka iespēja, ka manos rakstos atradīsies tieši vajadzīgais atslēgas vārds vai atslēgas vārdu salikums, kas sakritīs ar kāda meklējuma kritērijiem. Šobrīd daži no atslēgas vārdiem man ir pateikuši priekšā par ko ir jāuzraksta, ko es arī noteikti izdarīšu. Galu galā, ja reiz meklējot pēc līdzīgiem vārdiem mans raksts izlec teju vai pirmais un tajā ir tikai daļēji izskaidrota vajadzīgā tēma, tad jau būtu derīgi gan manam blogam, gan arī citiem informācijas ziņā, ja būtu pieejams plašāks, izsmeļošāks raksts.

No tā arī izriet liels secinājums – nav vajadzīgs izmantot servisus, kas piedāvā blogeriem izvēlēties tēmas, ir jāprot nolasīt un izvērtēt sava statistika.

Tāpat, ja nebūtu Akismet, kas te ir automātiski iebūvēts, es cīnītos ar spama čupām komentāros. Jau 60 spami pa mēnesi kopš es te esmu. Ietaupa peles klikšķus, roku muskulatūru un citiem lietotājiem nerāda nevēlamu informāciju.

Apmeklētāju stabiņš pa šo nedēļu uzrādīja rekordu vienā dienā. Es joprojām neesmu sapratis kapēc. Iespējams tāpēc, ka pakomentēju 0nkulis.com un vesela varza atnāca mani apskatīt. Iespējams kāda raksta dēļ. Iespējams, tāpēc ka sagribējās atgriezties (visiem vienlaicīgi?) un apskatīties, kas jauns noticis. Iespējams, bija pilnmēness. Pārējās dienās statistikas rādītāji noslīdēja atpakaļ līdz normālajiem “mazajiem” apmēriem.

Man ieteica rakstīt par attiecībām ar meitenēm. Sekss, protams, baigi pievilktu apmeklētājus, bet es nejūtos pietiekami spēcīgs šajā tēmā. Tad ieteica rakstīt kāpēc nejūtos 🙂 Nedēļas lasītākais raksts – Sodīta izvarotāja un Idiocracy. Secinājumi – cilvēkiem patīk “ar seksu saistītais”, filmas un es mazāk rakstu par populāro IT.

1 komentārs »

  1. Pielaizh parasti ne kljuudas, bet kaut ko citu.. 😉

    Komentārs by TheVAL — 2007-01-10 @ 21:10


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Komentēt

WordPress.com blogs.

