Viedumu Vietne ar Sandi

2007-01-9

Lai dzīvo anoreksija!

Filed under: Izklaide — Sandis @ 20:12

Uzdūros šai ziņai. Es neesmu maza meitene un tāpēc varbūt nepārzinu jaunākās modes tendences apkārt, bet izrādās Lielbritānijas un Spānijas meitenēm jau labu laiku tiek izcelts (vai arī ir populāri to darīt) mazāk ēst un vairāk badoties. Madrides aktīvisti pieņēmuši pat noteikumus aizliegt mācīt un ieteikt bērniem lietas, kas viņus var nogalināt, slēdzot anoreksiju slavinošas lapas.

Izrādās ir interesanta tīkla lapa, kur meitenes var “sacensties” badošanā. Lai arī nekur šķiet netiek teikts “neēd”, tiek dalīti punkti: 1 punkts par pus litra ūdens izdzeršanu (es īsti nesapratu vai 3 litri ir vērti 6 punktus, bet laikam jau nē), tikpat par desmit minūtēm skriešanas, divi punkti par diētisko tablešu ēšanu, deviņi punkti par mazāk par 150 kaloriju ēšanu dienā.

Kas man par to, ka mazas slimas meitenes salasās žurnālus un grib būt tā kā fotošopā taisītās modeles? Man ir interesanti, kā viņi visu šito mērija. Piemēram, es gribu un izdzeru 4 litrus kolas (un dabūju mīkstas aknas). Man kautkādam tur saitam jāsaka, ka es to neizdzēru? 🙂 Ja es gribu uzvarēt, tad es varu arī šmaukties!

Bet jā, vispār tā ir problēma. Esmu par veselīgi ēdošām meitenēm! Ja tā trakā sērga izpletīsies, avīzēs un reklāmās būs grūti skatīties. Kur nu vēl uz ielas. Ģindeņi.

6 komentāri »

  1. taa tik tureet, Sandi! veseliigi eedoshas meitenes vienmeer ir topaa 🙂

    Komentārs by Skabarga — 2007-01-15 @ 0:42

  2. Prieks par tavu viedokli!
    Tas ir briesmīgi, ka meitenes badojas, it sevišķi, ja viņas to dara kaut kāda konkursa vai puišu dēļ, jo vēlas izskatīties “skaistas”.
    Bet vispār es pazīstu dažas, kas to ir darījušas, un tas bieži vien ir kaut kādu kompleksu dēļ, kas savukārt rodas pamatskolas klasēs bieži vien puišu dēļ. Tā ka vispār jau būtu baigi jauki, ja tīņu vecumā puiši nemētātos ar stulbām piezīmēm par meiteņu augumu, kas vēl tikai aug un attīstās. Protams, tas jau nenozīmē, ka visi tā dara, bet nu ir liela daļa. Un meitenes kā viegli ievainojamas būtnes to ņem pie sirds.

    Komentārs by Inga — 2007-02-20 @ 23:34

  3. Paldies par Tavu komentāru, Inga!
    Es pazīstu dažas, kas saka, ka ir darījušas to grāmatas iespaidā 🙂 Konkrēti “Mēness Feja”, ko sarakstījusi Čērstija Šēna laikam. Ja meitene grib iedzīvoties ārprātīgos kompleksos tad tā ir viņas obligātā literatūra.

    Komentārs by Sandis — 2007-02-21 @ 0:09

  4. es to grāmatu lasīju kad man bija kādi 11 gadi, pēc tam kādos 15. grāmata laba, interesanta, bet mani tieši tā atturēja no badošanās, jo kkur zemapzinā palika, ka tas ir ļoti slikti. tas laikam atkarīgs no uztveres.

    Komentārs by dah — 2007-03-28 @ 9:31

  5. Vajag ēst un ar prieku, nevis badoties vai pārēsties. Un visa problēma atrisināta (:

    Komentārs by simbel — 2007-04-25 @ 17:26

  6. Jāpiekrīt vidiem jums, ka ši tēma ir visai aktuāla. Anoreksija ir liela problēma, man šķiet ka ar to slimo vāja rakstura cilvēki, kuri visu ņem pie sirds. Es ari esmu lasijusi grāmatu- Mana Skaistā māsa, kurā tiek stāstī par meiteni, kura ļoti apskauž savu māsu, par to ka vinja ir tieva, skaista utt. un vinja noleema badoties…brrrrrr….!! Iesaku būt visiem drosmīgiem un nepostīt savu dzīvi.
    Nevien nav tā vērts lai izpostītu savu dzīvi..

    Komentārs by mishela — 2007-04-29 @ 22:17


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Komentēt

WordPress.com blogs.

