Viedumu Vietne ar Sandi

2007-01-4

Piepīpētāji

Filed under: Sadzīve — Sandis @ 20:41

Man jau kuro reizi uz ielas prasa piepīpēt. Es saprotu, cigaretes tagad paliek dārgākas un likumi saistībā ar smēķēšanu uz ielas nav īpaši saistoši – bet vai tiešām es izskatos pēc smēķētāja? Vienreiz tā es jau nolaidu greizi – viens prasīja “cik pulkstenis?” un nenoorientējos atbildēju zināmo “Nē, es nesmēķēju.”

3 komentāri »

  1. Es gan parasti saku `pusdesmit`, ja man ko taadu jautaa..

    Komentārs by TheVAL — 2007-01-4 @ 20:57

  2. nez kapee uzreiz atminjaa atausa tavs staasts par baltkrieviem un tramvaju 🙂

    Komentārs by Skabarga — 2007-01-15 @ 0:46

  3. O, jā, ar baltkrieviem arī nenoorientējos. Tātad jau divi gadījumi.

    Komentārs by Sandis — 2007-01-15 @ 9:53


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Komentēt

Create a free website or blog at WordPress.com.

